Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aangenaam een uitgebreid bezoek

Heel aangenaam en uitgebreid bezoek! Vriendelijke gids die ons doorheen de geschiedenis van Omer ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
RobbeVandenberghe
via mobiele applicatie
Fijne rondleiding

Zeer interessant bezoek en rondleiding. Mooi en net bedrijf! Het proeven en het geschenk waren ... meer lezen

Beoordeeld op 11 april 2022
CathyJonckheere1972
Tenerife, Spanje
Lees alle 193 beoordelingen

Beoordeeld op 13 juni 2021

Het is de moeite om de brouwerij eens te gaan bezoeken,we hebben een hele goede gids gehad die alles mooi uitlegde en de interactie met de gasten is zeker aanwezig.
We hebben zelfs 2 maal van een biertje mogen proeven en we kregen ook nog een geschenk pakket mee naar huis.
In een woord een AANRADER!!!!

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 20 oktober 2020

Prachtige brouwerij met een mooie geschiedenis!en ook een zeer goeie gids. Ook het proeven achteraf was mooi meegenomen!

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 19 oktober 2020

Toffe rondleiding met leerrijke info van de gids, drankje en geschenkpakket op de koop toe, kortom de moeite en de prijs waard.

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 18 september 2020

was een ervaring goede gids gehad.....mooi project om te bezoeken.
alles vernieuwd en terras was gezellig om te vertroeven.
Leuk geschenkje ontvangen

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 14 september 2020

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gids. Het was een heel leuke en boeiende rondleiding. Nadien mochten we uiteraard genieten van een lekker biertje. Deze brouwerij bezoeken is meer dan de moeite waard!

Datum van activiteit: september 2020