Vandaag geopend: 14:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastisch

Super ervaring, mooie geschiedenis met een leerrijke rondleiding dankzij een toffe gids. Een ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Groepvrienden
Fantastische brouwerij

Het is de moeite om de brouwerij eens te gaan bezoeken,we hebben een hele goede gids gehad die ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Pascalleke28
Hoevenen, België
Lees alle 107 beoordelingen

Beoordeeld op 18 september 2020

was een ervaring goede gids gehad.....mooi project om te bezoeken.
alles vernieuwd en terras was gezellig om te vertroeven.
Leuk geschenkje ontvangen

Beoordeeld op 14 september 2020

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gids. Het was een heel leuke en boeiende rondleiding. Nadien mochten we uiteraard genieten van een lekker biertje. Deze brouwerij bezoeken is meer dan de moeite waard!

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Bezoek aan de brouwerij mét gids moet je doen! Wij hadden een zeer vriendelijk gids die met passie uitleg geeft over de Familie Vander Ghinste en hun brouwerij.
Als afsluiter mochten we een biertje kiezen én we ontvingen dan nog een pakket.
Als Omer fan ben ik zeer blij dat ik hier geweest ben.

Beoordeeld op 7 september 2020

Het bezoek was een aangename verassing met bekwame gids en drankenpakket als toemaatje .
Zeer aan te bevelen !!

Beoordeeld op 16 augustus 2020

Een heel goede ontvangst, een gids die zeer gepassioneerd over het bedrijf kan vertellen waardoor het de ganse tijd interessant blijft en de tijd vliegt voorbij. Zeker een aanrader!!

Datum van activiteit: augustus 2020