“Gezellig vissen.”
Beoordeling van Forelvisserij Maurik

Forelvisserij Maurik
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Maurik
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima stek om te vissen. Je kan degelijk materiaal huren en ze komen de drankjes bij je stek brengen.

Datum van bezoek: augustus 2020

26 juli 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gebakken forel gegeten, bediening was vriendelijk en enthousiast.
Echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020
13 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verse forel. Lekker gebakken! Zomaar op een Maandagavond en dan zo heerlijk eten. Yummie zeg om je vingers bij af te likken en supervriendelijke, behulpzame bediening.

Datum van bezoek: juli 2020
23 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig plekje is dit. Lieve mensen en lekker eten. Het was erg rustig op oudjaarsdag, voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Als we in de buurt zijn gaan we beslist weer eten.

Datum van bezoek: december 2019
janvankleef2017, Eigenaar van Forelvisserij Maurik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Dank je wel voor deze mooie review.
En kom vooral met zonnig weer. Dan is het zekrr leuk op ons terras. Gr bertha en jan.

25 juli 2019 beoordeeld

Erg lekkere vers gebakken forel, vers gevangen in het meertje bij het restaurant. Vriendelijk personeel en zelfs met 40 graden buitentemperatuur kun je binnen in een gekoelde ruimte genieten van de vis.

Datum van bezoek: juli 2019
Bertha P, Eigenaar van Forelvisserij Maurik, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Dank je wel voor deze mooie review zijn wij erg blij mee. was ook erg gezellig met jullie bij ons in de Betuwe.
Jullie waren ook erg verrast van het geen wij serveerde.
groetjes jan en bertha en misschien tot ziens.

Reizigers die Forelvisserij Maurik bekeken, bekeken ook

Maurik, Gelderland

In Forelvisserij Maurik geweest? Deel je ervaringen!