StinoBlanco
Bekkevoort, België

Superlocatie voor autoliefhebbers

4,0 van 5 bollen14 jul 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Propere, ruime kamers met alle modern comfort. Aan de achterzijde met een schitterend zicht op de rechte lijn van het GP-circuit vanop de terrassen van de kamers. Best stil met de ramen dicht. Correct ontbijtbuffet. Ruime parkeergarage ondergronds. Net naast Nürburgring-themapark en casino en bovendien centraal gelegen in de prachtige Eifel met de schitterende bochten waar elke auto- of motorliefhebber met volle teugen van kan genieten.
Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 jul 2018
Thank you & best regards!
  • ZenHotels.com
  • Vio.com
2.1 km van Dorint Am Nürburgring Hocheifel
Meer hotels in Nuerburg bekijken
Beoordeeld op 12 juni 2016 via mobiele applicatie

Keurig hotel. Vriendelijk personeel aan de receptie en lekker eten. Vanuit het restaurant uitzicht op het circuit. Eigen betaalde parking. Ruime nette kamers en goede bedden. Ook voor de kinderen een nette aangepaste kaart. Mooi compleet en goed verzorgd ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: juni 2016
Dorint53520, Reservierung van Dorint Am Nürburgring Hocheifel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Dear Guest,

thank you for taking the time to evaluate our hotel.
We are happy that you enjoyed your stay and we hope to welocme you again.

Beoordeeld op 5 april 2016

Met een Bongobon kwamen we in dit hotel terecht. Geen opmerkingen over het hotel. De omgeving is enkel interessant voor autofreaks of wandelaars. Een leuke stad is een heel eindje rijden.

Het ontbijt is uitmuntend. De kamers zijn supernet. We kregen ook 1 keer 's avonds eten. Al bij al lekker, maar de voorgeschotelde menu bevatte ingrediënten die zeker niet iedereen aanspreken. Kikkererwten, rode biet of appelsien met chocomousse is zeker niet voor iedereen een winner.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Dorint53520, Reservierung van Dorint Am Nürburgring Hocheifel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2016

Dear Guest,

thank you for taking the time to evaluate our hotel and for giving us a feedback.

We are happy that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in our hotel.

Beoordeeld op 20 oktober 2015

Zeer goed hotel voor zakenreis.
Vriendelijk personeel.
Industrieprijzen en avondeten.
Prima kamers en zeer proper.
Een echte aanrader.
Uitzicht op De Ring (Nuerburgring)
Ontbijt-buffet en avondbuffet.
Zeer gezellige Pub

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Dorint53520, eCommerce van Dorint Am Nürburgring Hocheifel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2015

Dear Guest,

thank you for taking the time to review our hotel. Great that you enjoyed your stay with us.

We are looking forward to welcoming you at the Ring.

Your team from Dorint Nuerburgring

Beoordeeld op 4 januari 2015

Wij vierden Oudjaar in dit hotel. De positieve zaken zijn de kamers die proper en ruim zijn. Het Duitse eten is voor iemand die graag gezond eet misschien niet echt wat je hoopt, het eten is vooral enorm zout. Het ontbijt is wel de max, heel uitgebreid, lekker brood, diverse granen, noten, fruit, zalm.... Als Belgen zijn we het ook niet gewoon dat er op cafe gerookt mag worden, in het gezellige cockpit cafe mag dit wel (dat was even wennen). Het receptiepersoneel is vriendelijk en hulpvaardig maar info over wandelroutes in de omgeving was heel summier, het was dus lang zoeken naar het vertrekpunt van de wandeling. Sauna en zwembad leuk, alleen wordt er geen controle gedaan op het aangeboden drinkwater (ook niet op dag 2 of 3). Oudjaar is niet echt een topseizoen voor dit hotel denk ik er is weinig in de buurt om s middags eventueel een snack te eten, ik veronderstel dat dit tijdens het raceseizoen ruimschoots gecompenseerd zal worden. We wilden graag een soepje of iets kleins na onze wandeling maar werden met een cordate NEIN wandelen gestuurd. Mooi is wel dat het hele hotel gemaakt is rond de raceauto's, foto's, auto's in de hall en op de verdiepen. Voor ons niet echt voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: december 2014
Dorint53520, eCommerce van Dorint Am Nürburgring Hocheifel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2015

Geachte Gast,

Dank u voor de tijd neemt om ons hotel te beoordelen. Wij zijn altijd blij met de feedback van onze gasten, want alleen dan kunnen we onze service te verbeteren.

Je hebt gelijk, de winter telt in ons laagseizoen. Onze hoofdactiviteit is racen zoals u terecht hebt opgemerkt in het bijna museum-achtige voorzieningen. Jammer dat je niet goed kon doen onze receptionisten als het gaat om wandelpaden. We zullen ze beter trainen. De Eifel is vol van paden en altijd een bezoek waard.

Bedankt voor de positieve feedback in termen van ons voedsel.

Zoals voor het roken, dus voor ons is roken alleen toegestaan in een cockpit.

Wij wensen u een prettige dag!

Uw team van het Dorint Am Nürburgring

Beoordeeld op 20 september 2013

Hotel ligt aan start -finish lijn van het circuit. Je hoeft geen ticket te kopen voor het event zelf. Sauna en IR cabine zijn in de prijs in.
Personeel aan de onthaaldesk niet altijd even vriendelijk. Prijzen in de bar overdreven duur. Kamers niet in verhouding met de gevraagde prijs. Geen parking gegarandeerd als je wat later aankomt. Eten inbegrepen bij je boeking = buffet dat eerder lauw dan warm is. Restaurant is geen aanrader. Bij ontbijt is het eerder storend dat ze constant je bord en tas wegnemen. Lijkt alsof je niet snel genoeg weer buiten kan zijn....Volgend jaar weer naar het Lindner sport hotel dat er naast ligt!

Kamertip: Kies een kamer met balkon, dan heb je uitzicht op het circuit
Datum van verblijf: september 2013