Rob805
Duiven, Nederland

GOEDE MEDEWERKERS MAKEN HET VERSCHIL

4,0 van 5 bollen15 aug 2022 beoordeeld
VAN 13 T/M 15 AUGUSTUS VOOR EEN AUTO EVENEMENT HIER VERBLEVEN.
De start was teleurstellend omdat we met een exclusieve auto reisden had ik dit hotel geboekt echter bleken er geen parkeerplaatsen beschikbaar te zijn.
De auto 2 dagen buiten ergens op een parkeerveld te zetten was geen optie.
De betreffende receptioniste had nergens boodschap aan ,geen enkel inlevingsvermogen of empatie en werd ook nog boos op mij als hotelgast.
We hebben onze bagage in de lugage room gezet en zijn naar het evenement gegaan.
De auto op een parkeerveld gezet..........
Rond 17:00 nog maar eens naar de receptie gegaan om verder in te checken.
Daar troffen we Karin aan die direct begreep dat er een probleem was en toonde direct bereidheid om een oplossing te zoeken.
We zijn naar onze kamer gegaan en er werd al gebeld dat er een plek voor onze auto geregeld was.
Karin heeft hierdoor ons verblijf echt een andere wending gegeven ,oprecht bedankt hiervoor.
Los van bovenstaand is het een prima hotel, kamers groot en ruim, alle faciliteiten zien er proper uit . Het ontbijt is erg goed, medewerkers alert en vriendelijk(op een na dan)
Super lokatie, je loopt zo het circuit op!
Als we de parkeer issue niet gehad hadden was het laatste bolletje in de beoordeling ook groen geweest!
We komen al zeker 10 jaar naar dit evenement maar het Lindner Congress Hotel wordt onze nieuwe norm.
Datum van verblijf: augustus 2022
Kamertip: Reserveer bij je kamer direct een parkeerplaats zodat je onder of achter het hotel mag parkeren.
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Team vom Nürburgring Hotels und Ferienpark -managed by Lindner, Sales van Lindner Hotel Nürburgring Congress, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 23 aug 2022
Beste Rob,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons vakantiepark te beoordelen. We zijn erg blij dat we toch aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Het zou fijn zijn u te kunnen blijven overtuigen van onze kwaliteit en wij hopen u nog eens te mogen bezoeken.
Uw team van Hotel Nürburgring - beheerd door Lindner
    • ZenHotels.com
    1.1 km van Lindner Hotel Nürburgring Congress
    Meer hotels in Nuerburg bekijken
    Beoordeeld op 21 februari 2022

Heel fijn hotel. Het was in februari, dus heel erg rustig. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Zeer schone kamers en erg vriendelijk personeel. Alleen jammer dat op zondag het restaurant dicht was en we ons diner in de bar moesten nuttigen. Het eten is trouwens erg goed verzorgd. Prijzen zijn alleszins redelijk voor hetgeen je krijgt. Enig minpunt is dat er maar 1 laadpaal voorzien is en dan ook nog in de betaalde parkeergarage van € 20,= per nacht. verder erg genoten.

Datum van verblijf: februari 2022
    Team vom Nürburgring Hotels und Ferienpark -managed by Lindner, Vertrieb van Lindner Hotel Nürburgring Congress, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2022

Beste Joop, Voor uw absoluut positieve beoordeling van ons hotel, willen we u hartelijk bedanken en dat ons huis u heeft overtuigd, dus lezen we met veel plezier. We verwelkomen je graag op je volgende Nürburgring. Je Lindner Nürbugring Congress Hotel

Beoordeeld op 3 augustus 2021

We hadden een mooie luxe kamer. Toen we 's-ochtends gingen douchen bleek de afvoer van de douche volledig verstopt, waardoor water de badkamer uitstroomde tot in de hotelkamer en toilet. Mijn zoon heeft daardoor niet kunnen douchen. Bij melding werd hier bij de receptie maar lauw op gereageerd.
    In de lobby staat een race-simulator. Mijn zoon (12) moest per rit €3,00 betalen als betalende hotelgast in een 'race-hotel'. Tot slot vond ik het ontbijt buitengewoon karig en matig.

Datum van verblijf: juli 2021
    Team vom Nürburgring Hotels und Ferienpark -managed by Lindner, Vertrieb van Lindner Hotel Nürburgring Congress, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2021

Beste gast, Bedankt dat u de tijd neemt om ons uw mening te geven over uw verblijf bij ons. We hopen je snel weer te zien! Uw Nürburgring Congress Hotel - beheerd door Lindner

Beoordeeld op 12 september 2020 via mobiele applicatie

Ruime kamers, goede service bij de ontvangsbali, groot ontbijt zaal, genoeg keuze en een mooi douche/bad gelegenheid. Vlak bij het circuit wat zeker een voordeel is als je het circuit gaat bezoeken. Coctailbar ook lekker en netjes. Kort verwoord prima hotel

Datum van verblijf: september 2020
    Team vom Nürburgring Ferienpark, Vertrieb van Lindner Hotel Nürburgring Congress, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2020

Beste gast, Voor uw absoluut positieve beoordeling van ons hotel, willen we u hartelijk bedanken en dat ons huis u heeft overtuigd, dus lezen we met veel plezier. We verwelkomen je graag op je volgende Nürburgring. Je Lindner Nürbugring Congress Hotel

Beoordeeld op 21 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel vlakbij ingang circuit! Zeer hulpzaam en vriendelijk personeel
    Kamers niks op aan te merken! Welness ruimte was ook subliem!
    Ontbijt en restaurant waren ook zeer goed!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: oktober 2019
    Reistype: Reisde voor zaken
    598lianer, Shiftleader Front Office van Lindner Hotel Nürburgring Congress, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Dear Guest, Thank you for your visit and your good rating. We will be happy to welcome you back to our house. Best regards, Your Lindner Nürburgring Congress Hotel

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Ik moet zeggen dat dit jaar wel duidelijk was dat het ontbijt echt wel achteruit is. Vroeger was er lekkere krokante broodjes en brood nu was dit spons. Het was precies al een dag oud. Wel zonde want mijn zoon wilde steeds mee voor het ontbijt dus ik heb dit deze keer afgeraden. Bedden waren ook te hard aan worden. Met mijn punten kan je niet meer in de weekend reserveren wat wel zeer vervelend is als je niet in Duitsland woont. Dit is natuurlijk voor de winst, want als iedereen tijdens de races boekt met punten dan wordt het moeilijk. Rest is nog steeds hetzelfde. Hopelijk gaan ze terug vooruit ipv achteruit en hebben we volgend jaar terug alles naar wens.

Kamertip: This is a good hotel rooms and food are less than the years before. So the price is to expensive for this result.
    Datum van verblijf: augustus 2019
    598lianer, Shiftleader Front Office van Lindner Hotel Nürburgring Congress, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Dear Heidi, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Your Lindner Nürburgring Congress Hotel