Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel heeft 5 sterren beoordeling doch eerder 4 dan 5 sterren. Veel Russen doch nog beschaafd. Voorschriften: met lange broek aan tafel mannen wordt echt niet opgevolgd, s morgens zelfs in zwemschort aan tafel. Personeel wel heel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2018
CORFU_IMPERIAL, Manager van Grecotel Corfu Imperial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2018

Geachte Gasten,

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om jullie ervaring op Trip Advisor te delen. Hoewel uw mening over ons Resort niet positief is, waarderen wij jullie perspectief.

De gasten van Corfu Imperial verschillen met betrekking tot hun nationaliteit tijdens het seizoen. Soms kan het gebeuren dat meer gasten uit een bepaalde land komen. Toch, behandelen wij onze gasten met dezelfde aandacht en respect, zonder uitzonderingen.

Wij bedanken jullie voor jullie compliment over ons personnel. Het is jammer dat wij niet hebben kunnen voldoen aan jullie verwachtingen. Wij hopen jullie bij ons Hotel terug te zien om onze beroemde high-quality diensten weer aan te bieden.

Met vriedelijke groeten,

De Hotelmanager

Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik ga zeker niet zeggen dat het slechts is maar 5 sterren is het nu ook weer niet. Wat mij betreft moet voor 5 sterren ALLES tiptop zijn. Gordijnen die te klein zijn, slechte wifi, slechts 1 lavabo in de badkamer ... veel kleine zaken die er m.i. voor zorgen dat dit een 4 sterren is. Ook vol Russen wat niet steeds aangenaam is ....

Datum van verblijf: augustus 2018

Geachte Gast,

Wij bedanken u voor uw feedback over ons Hotel. Hier zullen we in de toekomst rekening mee houden. Uw mening is voor ons heel belangrijk: wij staan altijd klaar om onze gasten te helpen en om een overgetelijk ervaring te bezorgen.

De gasten van Corfu Imperial verschillen met betrekking tot hun nationaliteit tijdens het seizoen. Soms kan het gebeuren dat meer gasten komen uit een bepaalde land. Toch, behandelen wij onze gasten met dezelfde aandacht en respect, zonder uitzonderingen.

Met vriedelijke groeten,

De Hotelmanager

Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Een uitgesproken mooie ligging geeft dit ressort een luxe uitstraling.Vriendelijk personeel die de gasten op al hun wenken en wensen bedienen.we hadden een mooie bungalow met zeezicht en het uitzicht op de baai is een plaatje.Persoonlijk vond ik dat de bungalow niet overeenkomt met de klasse van het ressort...het houtwerk is echt aan een verfbeurt toe.De kamers in het hoofdgebouw zijn veel mooier en ook nog eens goedkoper..We hebben 3 dagen dit mooie eiland bezocht met een moto en zijn ervan overtuigd dat dit hotel een prachtige en unieke locatie heeft .Uitstekende strandstoelen en handdoekenservice.De crew brengt gratis gekoelde waterflesjes rond en brengt ook nog gratis stukjes fruit.De standjes worden vlekkeloos onderhouden .
Prijs kwaliteit klopt volledig en zeker om nog een keertje te doen.

Datum van verblijf: juni 2018
CORFU_IMPERIAL, Manager van Grecotel Corfu Imperial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Geachte Gast,

We zijn blij om te horen dat u een mooie verblijf in het Hotel Grecotel Corfu Imperial hebt gehad. Wij bedanken u voor uw positieve mening en aardige woorden over het personeel, de locatie en het strand van ons Hotel.

Wij zullen rekening houden met uw suggesties, zodat wij altijd kunnen blijven verbeteren.

We hopen u weer te zien in ons Hotel!

Met vriendelijke groeten,

Hotel Manager

Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is aandacht voor de gasten. Er wordt bijvoorbeeld aan het strand flesjes water uitgedeeld, stukken watermeloen. Een mooie service !
Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Er zijn diverse restaurants die een kleine maar goede kaart hebben.
Ook het avondbuffet is ruim in keuze en van goede kwaliteit.
Het enige minpuntje: in een hotel als dit horen de kamers tip-top te zijn dus geen vlekken en gaatjes in de gordijnen.

Datum van verblijf: juni 2018
CORFU_IMPERIAL, Διευθυντής van Grecotel Corfu Imperial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Dear Guests,

Thank you for the time you took to share your experience on Trip Advisor.

Your kind words regarding our team's friendless and the great buffet selection are highly appreciated and will definitely shared with all the members of our team.

Rest assured that all your comments have been duly noted and already taken care of by the management.

We will be very happy to welcome you again in our resort.

Till then, we wish you all the best!

Kind Regards,

The Hotel Manager
Corfu Imperial Exclusive Resort

Beoordeeld op 4 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn hier een week geweest, wat een luxe complex.Hadden een bungalow dicht tegen het hotel met mooi zeezicht.Iedere dag verse lakens en bij aankomst fruit en wijn en water gratis op de kamer.
De ligging is prachtig met mooi uitzicht op Gouvia en Albanie.
Het eten is er heel lekker en verzorgd met voldoende keuze, enig minpuntje is dat er soms wel iets was dat niet warm genoeg was.
Het personeel is heel vriendelijk, niets is te veel om u te verzorgen.
Een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2017
CORFU_IMPERIAL, Διευθυντής van Grecotel Corfu Imperial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2017

Dear Guests,

Thank you so much for taking the time to write this generous review further to your recent stay at Grecotel Corfu Imperial.

We are delighted to know that you have enjoyed the hotel itself and its services. We sincerely believe that your positive words will influence the holiday choices of many readers of Trip Advisor and having read your review, they will be much more likely to book our Hotel for their next holiday in Corfu.

We would very much appreciate the opportunity of welcoming you back to the Corfu Imperial and contributing to another enjoyable holiday for you in Corfu.

Till then, we wish you all the best and a pleasant winter time!

Kind Regards,

Hotel Manager