“variatie”
Beoordeling van Restaurant Pepre Patu

Restaurant Pepre Patu
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Meerzorg
19 maart 2020 beoordeeld

goede kwaliteit en een lekker gevarieerde kaart met zowel kleine als grote gerechten. ook voor lunch een aanrader. zowel wat surinaamse gerechten als europese gerechten.

Datum van bezoek: maart 2020

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben er geluncht en gedineerd. Het was elke keer lekker. Heerlijke koffie en thee van het merk Puro.

Datum van bezoek: februari 2020
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de fietstocht naar natuurpark Peperpot zijn we wel toe aan een drankje en hapje. Op het terras is het goed toeven. Het zwlfgemaaKte markoesap is heerlijk. De broodjes laten lang op zich wachten, maar zijn wel lekker. Het is hier niet echt goedkoop maar door de ambiance toch een aanrader.

Datum van bezoek: november 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, een beperkte dinerkaart in een sfeervolle ambiance. Heerlijke pindasoep. Geen 5 sterren door de prijs kwaliteitsverhouding in Suriname.

Datum van bezoek: juli 2019
bhpeperpot, Front Office Manager van Restaurant Pepre Patu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Bedankt voor uw recensie. We gaan ons best doen de kwaliteit nog meer omhoog te halen :)

17 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Restaurant Pepre Patu bekeken, bekeken ook

Meerzorg, Commewijne District

In Restaurant Pepre Patu geweest? Deel je ervaringen!