Leg de laagste prijs van deze websites vast
108 US$
eDreams108 US$
CheapTickets108 US$
FindHotel108 US$
Beoordeeld op 16 november 2019 via mobiele applicatie

We hebben erg genoten van ons verblijf in Equestrian Lodge Motel. Eigenaren Alan en Lisa waren erg vriendelijk en behulpzaam en gaven goede tips voor excursies etc. De kamers waren schoon ruim en comfortabel. Er ontbrak aan niks.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

Wat hebben we genoten op deze plek. De Uitbaters waren ongeloofelijk vriendelijk en behulpzaam. Er was een leuk speeltuintje vlak bij onze deur waar onze dochter kon spelen en ook een mooi zwembad. Op ons terras konden we genieten van de prachtige tuin. De kamers waren heel erg netjes en gezellig. We hebben van hieruit een uitstap gemaakt naar het Abel Tasman Nationaal Park, wat zeker een aanrader is. Deze plek was zeker één van de hoogtepunten van onze rondreis in Nieuw Zeeland.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek. Alan is super, heeft alles uitgelegd wat er te doen is. Wilde naar het Abel Tasman park. Varen langs de kust. Alan gaf goede tips, ook over het wandelen daar. Appartementen zijn super. Heerlijk schoon en fris. Letterlijk alles is aanwezig. Zwembad is ook heerlijk, goeie stoelen bij het zwembad. Dit is echt een aanrader. Willen hier graag nogmaals verblijven.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 26 maart 2017

We verbleven drie nachten in unit 1 in dit prachtig motel met een mooi aangelegde tuim met veel bloemen, prachtige bomen, een mooi zwembad en een plaats om te barbecueën. Het motel is gelegen in een rustige zijstraat op wandelafstand van de hoofdstraat waar er een ruime keuze is aan restaurants en kleine supermarkten. Unit 1 heeft een dubbele parkeerplaats,2 slaapkamers, een ruime living met kichenette en een klein terras dat uitgeeft op de tuin. De kamers zijn mooi ingericht. Het bed is comfortabel, maar er waren wel sandflies in de kamer zodat we opstonden met beten op de voeten. Het is een goede uitvalbasis om het Abel Tasman park te verkennen. De eigenaars van het motel zijn zeer vriendelijk en gaven informatie over de beste wandelingen, restaurants .... 's Avonds is de tuin mooi verlicht.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 12 mei 2011

Alan was erg vriendelijk en heeft een alternatief adres gezocht voor ons de eerste nacht ( 10 februari) .Op 11 februari kregen we een mooie unit .
We hebben een erg mooie trip gemaakt naar Farewell en Abel Tasman Park

Datum van verblijf: februari 2011