Vandaag geopend: 08:00 - 17:00

vanaf 130,00 US$
vanaf 50,00 US$
vanaf 35,00 US$
Beoordeeld op 19 juli 2019

Wij verbleven 4 nachten op Cat Ba. De stranden zijn klein en heel rustig, maar tot een uur of 15.00 uur. Na 15.00 uur komen er honderden Aziatische toeristen het strand op, niet normaal!!! Vier nachten hier verblijven is veel te lang, 2 nachten volstaat. Scooter huren om het eiland te verkennen is erg leuk en een manier om te ontsnappen aan de drukte.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 23 mei 2019 via mobiele applicatie

Catba is mooi, maar gaat ten onder aan het toerisme. Catba toen vonden wij verschrikkelijk. Soort costa del Sol. Smaken verschillen, een ander vindt het misschien wel leuk. Nooit meer naar toe

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 30 januari 2019 via mobiele applicatie

En daarna heb je het wel gehad. Tenzij je gekomen bent voor goedkoop bier en goedkoop eten; dan hou je het waarschijnlijk wel wat langer vol. Een eiland met een goed georganiseerde toeristenstroom maar de massaliteit valt nu, in de winter, erg mee. Wij hebben het fijn gehad.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 14 december 2018

Het is een klein eiland met weinig bezienswaardigheden maar een stuk leuker dan Ha long bay. En een stuk goed koper ik had een kamer in het bay vieuw hotel voor 5 euro per nacht ( dit was een 4 persoonskamer )

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 28 september 2018

Met de boot naar het eiland gegaan.
Was er in maart en toen was het vrij rustig.
Alles is hier erg goedkoop ( restaurants en Hotels)
Van hieruit een boottocht gedaan richting halongbay
Eiland lekker verkennen met de scooter (4 euro per dag)

Datum van activiteit: maart 2018