Vandaag geopend: 08:00 - 17:00

vanaf 130,00 US$
vanaf 50,00 US$
vanaf 36,25 US$
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

De natuur op Catba Island is indrukwekkend. Vanaf Catba heb je prachtige uitzichten op andere eilanden in de zee. Restauranten serveren heerlijke visgerechten en op een scooter (100.000 dong per dag) is het eiland goed te verkennen.
CatBa is druk bezocht door toeristen. Ik raad je niet aan om in het centrum te gaan zitten. Hier zijn alleen maar hotels en restaurants; verder niet veel te beleven & makkelijk te bereiken met een scooter..

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Als je Cat Ba overweegt boek dan minimaal 2 nachten. Je wil namelijk echt een boottrip maken met Cat Ba Ventures. De trips door Ha Long Bay en omgeving zijn goedkoop en veel leuker dan vanuit Hanoi. Je hebt namelijk meer tijd en komt op veel mooiere plekken.

Het eiland zelf is niet heel bijzonder maar wel de moeite waard als je het combineert met een boottocht.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi! We hebben een boottocht van een dag gedaan, zeker voldoende!
Aanrader, maar het is heel jammer dat er niets of weinig tegen de vervuiling wordt gedaan. Tijdens de boottocht zie je echt heel veel afval drijven....

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Vanuit hanoi met de bus naar hai pong. Twee uur rijden. We reden met goodmorning cat ba. Was prima. 3 kwartier op de boot. Daarna wordt iedereen afgezet bij zijn of haar hotel. Cat ba town moet je van houden.vol met Vietnamese vakantiegangers wat op het strand erg grappig is. Maar stad zelf is druk en lawaaierig. Wij logeerden in de cat ba ecolodge een half uur met de scooter van de stad. Fijne plek met heerlijke gegrilde vis, aanrader. Huren van scooters is aan te raden. Het is goed te rijden. We hebben het pontje naar Tuan Chau genomen. Deze vaart door de Halong baai. Heel mooi. Het uitzicht vanaf het canon fort is ook de moeite waard. Strand co cat2 is leuk. Mooi eiland voor een dag of drie!

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Goede plek vanuit waar je trips naar halong bay kan maken. Wij zijn met catba Venture op een dagtoer gegaan. Ook zeker de moeite waarde is dagtrip naar cat ba national park, fantastisch uitzicht over de bergen, en naar Cannon fort met een super uitzicht over de baai.
Het is toeristisch, maar nog goed te doen. Veel beter dan behalen over halong bay. Wij vonden het de perfecte uitvalsbasis.

Datum van activiteit: april 2017