TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 15 van 104 Restaurants in Cat Ba
Keukens: Vietnamees
8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 keer gegeten super vriendelijke bediening en de bun cha WAUW
De bananen milkshake is ook echt een aanrader

Datum van bezoek: februari 2018

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de goede beoordelingen op tripadvisor hier gaan eten. Het was echt smakeloos. We hadden 4 soorten spring rolls die allemaal hetzelfde smaakten. Gestoonde vis met gember smaakte niet naar gember. Sweet en sour beef was droog. Zelfs de kat die aan onze tafel kwam zitten hoefde het eten niet. We gingen er met een onbevredigd gevoel weg, minst lekkere eten in Vietnam tot nu toe.

Datum van bezoek: december 2017
20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, springrolls en noodlesoup. Ieder een vers sapje erbij en een flesje bier voor ongeveer 150.000 dong. Aanrader!

Datum van bezoek: december 2017
24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier met een groepje zitten eten en de spring rolls waren heerlijk, vooral die met schrimp and veggies. Twee tafelgenoten hadden de squid met ananas of squid met tomaat en ui besteld, die was heel smaakvol! Rijkelijk gevuld, goede verse saus, prijs/kwaliteit is goed en vers! Ik ging dit keer voor de fried green veggies met steamed rice, die was goed, maarja daar kan je ook niet zoveel fout aan doen. Het duurde bij ons ietsje langer voordat iedereen z’n eten had, maar alles wordt dan ook from scratch gemaakt. Topper!

Datum van bezoek: november 2017
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant wordt niet voor niets beoordeeld als één van de beste in Cat Ba. Heerlijk eten voor weinig geld. De fried noodles zijn een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2017

In Phuong Nhung Restaurant geweest? Deel je ervaringen!