TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ik denk dat dit zeker 1 van de beste accomodaties van het eiland is, maar dat komt hoofdzakelijk door het zwembad en restaurant.

Tijdens het verblijf hadden wij een deluxe room welke prima was, de douche daarentegen was niet van deluxe niveau... Het toilet en de douche is hetzelfde en tevens komt de afvoer van de airco hier in uit. Het geheel is de hele dag zeiknat en hangt aan elkaar van pur en kit.

Het zwembad is naast hotelgasten ook toegankelijk voor bezoekers van het restaurant: dit betekent in de praktijk dat de schaarse bedjes en stoelen bezet worden door backpackers die een flesje water bestellen.

Al met al een goed plaatsje om te verblijven op Cát Bà...

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 juli 2019

Ik kreeg hier een gratis nacht aangeboden vanuit mijn homestay in Ninh Binh, maar zou achteraf gezien liever betalen voor een hostel dan gratis hier zitten. In 6 maanden backpacken was dit de enige dorm room die ik echt verschrikkelijk vond. Door de hele ruimte hing een soort muffe rioollucht die uit de badkamer kwam door gebrek aan ventilatie, hierdoor waren ook de bedjes erg muf en vochtig. Een heel groot contrast met de chique bungalows die door de rest van het resort staan. Voor deze kwaliteit is €10 per nacht ook echt niet oke. Wij zijn na 1 nacht direct vertrokken naar een ander hostel!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

In het drukke cat ba hebben ze een oase van rust weten te creëren. De sfeer is er heel relax. Het eten in het restaurant is heerlijk. Het is wel een iets duurder verblijf maar wij vonden het de moeite waard.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 23 mei 2019 via mobiele applicatie

Fijne plek. We zijn hier 2 nachtjes geweest. De bungalow was prima, wat basic maar geen punt. Ligt wat van de straat af daardoor je meer rust ervaart. Wel een backpackers plek, maar niet vervelend. Kunt er eten als je wilt.
Alleen jammer dat je een stom polsbandje om moet. En dat ze mijn helm kwijt waren geraakt...

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 8 december 2018 via mobiele applicatie

Een hele dikke aanrader!! vriendelijk en hulpzaam personeel. Aangekomen in de vroegen ochtend. Gevraagt op er gevist kon worden. Dat kon eigelijk niet, maar ze ging iets regelen. Weg gebracht door een super gezellige chauffeur Minh!! Terug gekomen een lekkere hot pot besteld, het was super Cat Ba Oasis bedankt!!!

Datum van verblijf: december 2018