TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Geweldig!”
Beoordeling van Oasis Bar 2 and Bungalow

Oasis Bar 2 and Bungalow
Geclassificeerd als nr. 3 van 102 Restaurants in Cat Ba
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel! Super schoon en lekker eten, wel een beetje duurder dan de rest maar helemaal waard! Goede locatie en de crew is behulpzaam!

Datum van bezoek: november 2019

26 september 2019 beoordeeld

Gezellige sfeer hangt er in het hotel. Het hotel en het terras met zwembad ziet er schoon en goed onderhouden uit. Ze hebben verschillende keuzes in eten van westers tor vietnamees. Het personeel is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt midden in het centrum, je kan buiten in een open karretje stappen voor een sightseeing of naar het strand te gaan. Cat Ba 2 is een fijn zandstrand met hoge golven en een loungebar. Het complex zelf is goed verzorgd, schoon zwembad, luxe kamers en goed verzorgd ontbijt. Wij vonden zelf de lounge plekken onder de parasol met waaier zeer relaxed. En verder heeft Oasis een top bar en restaurant. Bij de buren kan je een trip boeken of tickets kopen voor vervoer naar Hanoi terug. Een echte aanrader dus

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen onze voorgerechten na het hoofdgerecht en er zat veel graat in het vis. Ook was het vlees en vis te veel doorbakken. Bovendien moesten we lang wachten te we werden bediend. Dit restaurant zullen wij niet aanraden.

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde erg lang voordat we ons eten kregen. Bovendien kregen we ons hoofdgerecht voor het voorgerecht, dit was volgens de bediening de schuld van de grote drukte in de keuken, terwijl het terras maar voor de helft bezet was. Het eten zelf was matig en te doorbakken. Mijn vrienden en ik zouden dit restaurant niet aanraden.

Datum van bezoek: augustus 2019

In Oasis Bar 2 and Bungalow geweest? Deel je ervaringen!