“Zeker gaan eten!”

Keukens: Aziatisch, Indiaas, Nepalees
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
12 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was fantastisch. Qua smaak kun je kiezen uit mild, medium of hot. Zeer uitgebreide menukaart. Ongelofelijk dat het kan voor deze prijzen. Wij hadden voorgerechten van iets meer dan Euro 5,— en hoofdgerecht voor Euro 10,—. Het restaurant zat bomvol, waardoor we lang moesten wachten. Wij vonden dat niet erg. Het personeel loopt de benen onder hun lijf uit. Top personeel!

Datum van bezoek: oktober 2022

4 oktober 2022 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een redelijk rumoerig restaurant. Aardige bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Datum van bezoek: oktober 2022
28 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst, gezellig terras waar de ramen zowel open als toe kunnen.
We hadden onze chihuahua bij , dat geen enkel probleem was.
Het eten was heerlijk. We hebben genoten en komen zeker terug.
Dankjewel aan al het personeel zowel van de zaal als de keuken!

27 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Al zo vaak langs gereden maar nog nooit gegeten wat zonde het is hier fantastisch! Mooie gerechten en heel smaakvol. Super vriendelijk personeel een echte aanrader.

18 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren weer even terug in Nepal. Het eten was uitstekend en de bediening erg vriendelijk. Ze waarschuwde ons voor de pittigheid, maar dat viel alles mee.

Reizigers die The Kathmandu bekeken, bekeken ook

Moraira, Costa Blanca

In The Kathmandu geweest? Deel je ervaringen!