“Best sushi ever!”

Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 augustus 2021 beoordeeld

Als allereerst, de sushi was verrukkelijk! De prijs-kwaliteitverhouding was super en het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader wanneer je een kwalitatief goed sushirestaurant zoekt!

Datum van bezoek: augustus 2021

30 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier vanavond afgehaald, maar schrokken van de hoeveelheid ten opzichte van het bedrag. Ik vond het erg duur. Het was oké, maar naar mijn idee het bedrag niet waard.

Datum van bezoek: juli 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afrader. We wilden gisteren lekker Japans gaan eten. Ja het was een maandag en ja het is in februari maar binnenkomen in een bijna leeg restaurant is niet leuk. Er zat een groep van Nederlanders leuk te tafelen rond de repayable en er was een dame achter de bar. Maar na 5 minuten wachten stonden we nog aan de deur en waren we niet geholpen. We zijn maar vertrokken en aar een ander klein restaurantje langs de weg gegaan.

Wat een service. Echt niet ok.

Datum van bezoek: februari 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ja ja alle lieve mensen die graag aan de plaat eten!!!! FANTASTISCH!!
7 menu’s waar je uit kunt kiezen!!
Super super lieve mensen!!
Echt een aanrader!! Wauw. Ga er een keer eten!!

Datum van bezoek: december 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Omdat wij geen keuze konden maken hebben wij gevraagd om een selectie van de chef. Het eten was absoluut prima. De bediening vriendelijk. De inrichting is gedateerd en niet sfeervol. De servetten zagen er niet schoon uit (vetvlekken). De rekening was voor de hoeveelheid die wij hebben gegeten nogal hoog.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die AOI Teppanyaki bekeken, bekeken ook

In AOI Teppanyaki geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.