“Lo extraño”
Beoordeling van The Food Bar by Republic

The Food Bar by Republic
Geclassificeerd als nr. 19 van 168 Restaurants in Moraira
4 weken geleden beoordeeld

Helaas moeten we weer terugkijken op wat was!! Wat hebben we weer
genoten van onze bezoeken aan The Foodbar in Moraira & Republic in Denia. Het is altijd thuiskomen, het uitzicht, het heerlijke eten in het bijzonder de een fantastische sushi. Ooh nu al weer zin om terug te komen. Tot oktober.

Datum van bezoek: augustus 2021

25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening en top eten! Zowel voor de lunch als diner onze favoriet in Moraira. Absolute aanrader. Uitzicht fenomenaal en makkelijk parkeren.

23 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van zijn we deze plaats gaan bezoeken.
Mooi kader voor de regio waar je in ben.
Super enthousiast personeel.
Leuke muziek alles klopt
Eten mag er zeker zijn,bediening en bereiding aan tafel top. Goede wijn kaart. Kortom leuke plaats om te zijn … prijzig, ja nee is te zien hoe je alles bekijkt

9 juli 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Fastastische locatie, en perfecte service. Ongelofelijke ervaring, we gaan absoluut weer terug. Beste restaurant in Moraira, dit steekt met kop en schouder boven alles in de regio uit.

9 juli 2021 beoordeeld

Op en top genieten. Wat een heerlijk plekje, de locatie, het uitzicht. Top. De bediening zorgt echt voor een geniet moment, niks is te veel voor ze. Kundig en correct.
Wij kozen voor het menu, het was voortreffelijk. Heerlijke smaken. Verassend. Mooi opgemaakte borden. Heerlijke cocktails, ook weer met zorg samengesteld. Een dikke aanrader.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die The Food Bar by Republic bekeken, bekeken ook

Moraira, Costa Blanca

In The Food Bar by Republic geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.