“Genoten”
Beoordeling van GastroBar 21

GastroBar 21
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Bars & cafés in Moraira
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten. Hoefden niet lang te wachten op ons drinken en eten. Vriendelijke Engels sprekende bediening. Een aanrader om naar toe te gaan.

Datum van bezoek: augustus 2020

26 juli 2020 beoordeeld

Restaurant verdeeld voorkant (buiten), binnen gedeelte en tuin (buiten). Ieder prima stijl, maar ik geeft de voorkeur aan de tuin. Heerlijke tappa's. Leuk restaurant!

Datum van bezoek: juli 2020
12 maart 2020 beoordeeld

Maaltijd was ok, maar tegen de 40 euro voor een medium tapas plank wat de naam tapas niet mag hebben is echt te gek.

Datum van bezoek: maart 2020
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit een leuk restaurant! Wij kregen een tafel in de zeer knusse gezellige tuin. Heerlijke tapas gegeten, met 5 personen is de XXL plank ruim voldoende!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanrader van vrienden naar Gastrobar21 gegaan. Het wordt gerund door Engelse mensen. Op het eerste gezicht ziet het er niet heel spectaculair uit en oogt het als een café, maar wij hadden een tafel op advies gereserveerd in de garden. Mega leuke plek in een aangeklede tuin achter het restaurant.
Een tapas plank besteld voor 4 personen, meer dan voldoende voor maar liefst €60,-
Wisselende tapas maar allemaal even goed. Een aanrader om een keer naar toe te gaan.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die GastroBar 21 bekeken, bekeken ook

Moraira, Costa Blanca

In GastroBar 21 geweest? Deel je ervaringen!