RaymondvdH
Hong Kong

prima verblijf voor een goede prijs

4,0 van 5 bollen14 nov 2018 beoordeeld
Ruime, nette kamer met balkon, recentelijk gerenoveerd, alles schoon, goed bed.
Uitgebreid ontbijt, goede en verse spullen, maar niet altijd even vlot aangevuld.
Goed restaurant, gezellig ingericht, 's avonds een kaarsje aan op tafel, piano aanwezig met live vibes, goed eten en drinken en ook goed betaalbaar.
Geen minibar op je kamer, ook geen Airco, gelukkig hadden wij wel een ventilator bij ons en ook een koelbox die zowel op 24V als op 220V aansluitbaar is. Maar voor die prijs krijg je meestal geen kamer met Airco en minibar.
WiFi deed het niet, wi zijnj tig keer naar de receptie geweest hieromtrent, helaas niet opgelost. Parkeervakken zijn niet duidelijk aangegeven en niet iedereen zet zijn auto netjes neer, dan kom je snel plekken tekort. De receptie doet hier weinig tot niets aan.
Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.5 km van TerraVentura Hotel Resort Spa
    restaurant
    Sitting Area/TV in Room 9
    7.0 km van TerraVentura Hotel Resort Spa
    7.1 km van TerraVentura Hotel Resort Spa
    second floor looking down to common room
    8.0 km van TerraVentura Hotel Resort Spa
    Word beloond met One Key
    • ZenHotels.com
    9.0 km van TerraVentura Hotel Resort Spa
    Meer hotels in Gondorf b Bitburg bekijken
    Beoordeeld op 17 september 2018

Hotel is pas sinds augustus 2018 opnieuw open.
    Kamer is basic, heel proper en volledig gerenoveerd.
    Douche werkt perfect.
    WIFI overal aanwezig.
    Het ontbijt is uitgebreid.
    Na volledige renovatie (zwembad, tennisterrein,....) zal dit een heel aantrekkelijk hotel zijn voor gezinnen en mensen die van rust houden.
    De eigenaar is heel vriendelijk en ongelooflijk hulpvaardig.

Datum van verblijf: september 2018
    Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een nacht in dit leuke hotel geslapen. Het hotel wordt helemaal opgeknapt door een nieuwe eigenaar en onze indruk is erg goed. We hebben geslapen in een familiekamer. Lekkere bedden en goed ontbijt. Het zwemgedeelte met sauna wordt nog aangepakt en is rond oktober open. Ook hier mochten we even kijken en ziet er mooi uit. Wij komen hier nog eens terug wanneer we naar het zwembad kunnen om een duik te nemen
    Ook de omgeving hier is erg mooi. Heuvelachtig en lekker rustig.

Hun telefoonnummer staat nog niet goed op de site. Dit is het goede nummer: +49 178 930 1808

Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Ik zou dit hotel niet aanraden, enkele voorbeelden:
    Het ligt erg ver van Trier
    De kamer is gehorig, we hoorden de buurman snurken.
    Het restaurant is ongezellig en er zijn geen andere restaurants in de directe omgeving.
    De spa is erg klein
    Het zwembad is koud

Het ontbijt is wel een pluspunt, dat was goed en uitgebreid

Datum van verblijf: mei 2016
    Beoordeeld op 8 augustus 2016

Veel beoordelingen van tevoren gelezen en hadden alleen een kamer nodig met ontbijt. Dan voldoet dit hotel. het ontbijt is niet echt bijzonder maar voldoet. Verder is de Wifi waar van gezegd wordt dat die vrij beschikbaar is er vaak niet of heel zwak en in de loop van de avond ben je hem volledig kwijt. Alle ander voorzieningen zijn dringend aan onderhoud toe wat echter niet wordt uitgevoerd.

Datum van verblijf: augustus 2016
    Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

We zijn hier voor de tweede keer geweest, helaas was het zwembad gesloten doordat een kindje er glas in had laten vallen. Het alternatief was zwemmen in een superleuk zwembad in Bitburg waarvan de kaartjes door het hotel betaald werden. Het ontbijt is simpel maar ok. De kamer was super een hoogslaper en een goed twee persoonsbed. Rolluiken tegen de zon maar helaas geen koelkastje op de kamer. Een waterkoker te leen :) De sauna was prima, op aanvraag beschikbaar wat ik ook begrijp het is zonde te stoken voor niemand.

Datum van verblijf: juli 2016