“Tegenvaller - honden welkom”
Beoordeling van Restaurant Desmaison

Restaurant Desmaison
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Menat
4 juli 2019 beoordeeld

Wij waren afgegaan op de recensies op Tripadvisor voor een betaalbaar en goed restaurant. We vonden een deur die half open kon, bediening in een jasschort en een zeer ouderwetse aankleding. Helaas geen menu du jour van 13 euro maar keus uit een menu van 26 en 39 euro. gelukkig konden we ook 2 gerechten nemen voor 20 euro. Er was niemand anders, alleen wij tweeen. Daardoor voelden we ons erg opgelaten. De honden kregen wel direct een bak water en waren welkom.
We kozen vis met frites en groenten en kregen vis, groenten en pasta. De vis en saus smaakten prima, de groenten waren smakeloos. Het nagerecht lieten we maar zitten. Voor elk hoofdgerecht moesten we 16 euro afrekenen. Dat was het voor ons niet waard.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Desmaison bekeken, bekeken ook

Saint-Remy-de-Blot, Puy-de-Dome
Saint-Remy-de-Blot, Puy-de-Dome

Saint-Gervais-d Auvergne, Puy-de-Dome

In Restaurant Desmaison geweest? Deel je ervaringen!