“Vriendelijk, goed en honden welkom”
Beoordeling van Snack Les Tarteaux

Snack Les Tarteaux
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Menat
Prijsklasse: € 6 - € 15
4 juli 2019 beoordeeld

Voordat we aan de rivier de Sioulle gingen zitten hebben we hier een hapje gegeten. Er is een kleine menukaart met drie salades en een aantal hamburgers met friet. We kozen voor een cheeseburger met friet en die was erg lekker. Mals vlees dat op gehakt leek, lekkere kaas en brood en een zeer royale portie knapperige friet. Mayonaise, mosterd en ketchup werd gewoon op tafel gezet in tubes.
De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Er is ook super lekker ijs; 2 bollen voor 4,50 en drie bollen voor 5 euro. Er zijn wel 15 verschillende smaken. Je kan er fijn buiten eten aan een tafeltje, waar onze honden ook konden liggen.

Datum van bezoek: juli 2019

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Snack Les Tarteaux bekeken, bekeken ook

Saint-Remy-de-Blot, Puy-de-Dome
Saint-Remy-de-Blot, Puy-de-Dome

In Snack Les Tarteaux geweest? Deel je ervaringen!