“aangename zaak”

Voeg deze dan toe!
Café-Maasterras 't Veerhuis
Geclassificeerd als nr. 4 van 5 Restaurants in Wessem
9 juli 2020 beoordeeld

Voor het eerst hier geweest voor de lunch en het was best gezellig mede door de leuke bediening. Helaas is mijn partner een beetje verwend en daarom blijf ik steken op 3 sterren. Courgettesoep vond ik lekker goede structuur, maar erg flauw wat opgelost kon worden door het zelf op smaak te maken. Ook het bijbehorende brood vond ik superlekker, maar helaas was de boter te hard om te smeren en duurde het te lang voor hij smeerbaar werd. Kroketten met ook overheerlijk brood en lekkere mosterd, maar mijn partner vond de kroketten minder zei hij, maar waren tenminste goed warm.
We werden super geholpen, maar ik moet ook rekening houden met de mening van mijn partner vandaar.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Café-Maasterras 't Veerhuis bekeken, bekeken ook

In Café-Maasterras 't Veerhuis geweest? Deel je ervaringen!