“Gezellig!”
Beoordeling van Non Plus Ultra

Non Plus Ultra
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Woensdrecht
5 augustus 2020 beoordeeld

De eigenaar Kees maakt er altijd wel een feestje van als je er komt. om hier een feestje te houden is uniek, hier proef je echt de Brabantse sfeer, echt een aanrader..

Datum van bezoek: juli 2020

6 januari 2020 beoordeeld

Je moet er geen luxe restaurant verwachten maar de bediening is zeer netjes en vriendelijk. Het eten is goed tot zeer goed en de porties zijn zeer voldoende in formaat. De uitsmijters met het heerlijke brood zijn een aanrader! De prijzen zijn er niet hoog en zelfs erg schappelijk voor de kwaliteit die je krijgt

Datum van bezoek: juli 2019
22 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag voor een club van 34 personen een uitstekend verzorgd ‘walking diner’ gehad. Naast het voortreffelijke eten moet ook het zeer attente optreden van het personeel geroemd worden alsmede de gastheer Kees. Chapeau!

Datum van bezoek: november 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We passeerden op fietstocht en aangezien we net ontbeten hadden, bestelden we enkel een drankje; triple d’Anvers van het vat.
We bekeken de kaart en we zagen alvast enkele gerechten die we later terug zullen komen proberen ;)
Heel vriendelijke en goeie service!

Datum van bezoek: oktober 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Prima lunch in mooi restaurant. Super bediening en eten was heerlijk. aanradertje als je eens in de buurt bent.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Non Plus Ultra bekeken, bekeken ook

Hoogerheide, Noord-Brabant
Hoogerheide, Noord-Brabant

In Non Plus Ultra geweest? Deel je ervaringen!