“Zaakjes niet op orde”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas... het was geen succes bij Roggi. De pizza van mijn vrouw was prima, al kwam die pas na een uur. Mijn lasagne waren ze in een zeer chaotische avond helaas vergeten... Het was niet erg druk, maar personeel was duidelijk niet klaar voor de drukte. Vervolgens krijg ik binnen 3 minuten een magnetron opgewarmde lasagne, in Italië, SCHANDALIG! GEEN aanrader of je moet komen wanneer het rustig is. Ps: kies niet voor de lasagne, wat een teleurstelling.

Datum van bezoek: september 2018

3 oktober 2017 beoordeeld

Wij waren hier eind september op een donderdagavond. Het was rustig in het dorp. Bij Roggi was het echter gezellig druk. Vooraf hebben we een schaal met toscaanse hapjes gedeeld en als hoofdgerecht en heerlijke pizza.

Datum van bezoek: september 2017
26 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Na een (gedeeld) Toscaans voorgerecht, hadden we beide een pizza besteld. Super lekker met een dunne krokante bodem. Het was rustig in de stad, maar dit restaurant zat vol. Wij vonden meer dan prima.

Datum van bezoek: september 2017
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een mooi terras met een historisch uitzicht. Alleen de bediening en het eten zijn matig. Het voorgerecht was zoals je deze van een Italiaan mag verwachten. Het hoofdgerecht voor mij partner kwam een kwartier eerder dan mijn steak. Ik had een steak op Engelse wijze besteld en ik kreeg hem doorbakken. Daarnaast verstond de bediening geen Engels.

Datum van bezoek: juli 2017
12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier pizza gegeten. Met aandacht gemaakt. En daarover heen ging heerlijke eigen gemaakte olijfolie. Zo lekker! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Ristorante Roggi bekeken, bekeken ook

Castiglion Fiorentino, Province of Arezzo

In Ristorante Roggi geweest? Deel je ervaringen!