“Heerlijk vlees ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 maal geweest en stonden 2 maal versteld van de lekkere vleesgerechten. Tagliatta en T bone steak waren uitermate lekker en zacht. Typisch Italiaans met meestal lokale mensen. Reserveren is aan te raden. Prijs is weeral een verrassing. Met wijn en koffie €80 voor 2.

Datum van bezoek: september 2018

6 september 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten voor een super goede prijs-kwaliteitverhouding verhouding. Vriendelijk personeel, zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
24 augustus 2018 beoordeeld

de beste tagliata dat je kan vinden en Marco is de liefste eigenaar met zeer goede betaalbare wijnen op de kaart .
top gewoon.

Datum van bezoek: juli 2018
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mag ik u eerst meenemen naar de keuken, alleen vrouwen die er werken, de barbecue voor het vlees wordt bediend door een vrouw en hoe! De mannen lopen in de bediening en maken drukte in de keuken. Tot zover de rolverdeling in dit restaurant. Waarom ik ga in Italië het liefst naar een restaurant waar vrouwen koken!
Het eten is er voortreffelijk. Dr pasta’s behoren tot de beste die wij hebben gegeten en het vlees met de smaak van houtskool, uitmuntend. Toch maar 4 sterren? De baas kijkt niet naar de mail en miste dus de reserveringsaanvraag van mij voor een tafel buiten. Kan echt niet in deze tijd!

Datum van bezoek: augustus 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer correcte en vriendelijke bediening. Uitgebreide menu voor slechts 30€. Lekkere antipasti, zalige pasta, zeer lekkere bistecca, heerlijke panna cotta. Ik begrijp echt de (weinige) slechte commentaren op dit restaurant niet! Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Ristorante Da Muzzicone bekeken, bekeken ook

Castiglion Fiorentino, Province of Arezzo

In Ristorante Da Muzzicone geweest? Deel je ervaringen!