“Absolute aanrader”
Beoordeling van Silla's Bistrò

Silla's Bistrò
Geclassificeerd als nr. 1 van 51 Restaurants in Castiglion Fiorentino
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles top voor elkaar! Heerlijk en diverse gerechten, attent en vriendelijk personeel, leuke sfeer en dat alles voor een zachte prijs. Zeker heen gaan!

Datum van bezoek: september 2018
Memy814, Proprietario van Silla's Bistrò, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Grazie RichardB
siamo contenti che ha apprezzato i nostri prodotti e il nostro ristorante.
Speriamo di riavervi come clienti se tornerete in vacanza in toscana.
A presto

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een gezellig restaurant met topbediening. De kaart is niet zo heel groot maar de gerechten zijn wauw....toprestaurant en de eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, ze spreken niet enkel Italiaans.
Ook voor de kinderen is dit een geslaagde locatie met lekkere hamburgers en homemade desserten

Datum van bezoek: augustus 2018
Memy814, Proprietario van Silla's Bistrò, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Than you so much. thank you for enjoy our restaurant. we hope to have you as our customer

1 augustus 2018 beoordeeld

Dit is volgens de Cortonesen het beste visrestaurant in de buurt. Terecht! Voor ons een vaste plaats voor het eten van heerlijke visgerechten. Interieur werd heropgefrist en dat is leuk. Een aanrader voor iedereen. Reserveren is aanbevolen.

Datum van bezoek: juli 2018
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens hamburger festival in Castiglion Fiorentino hier met gezin gegeten. Lekker voorgerecht, heel goede hamburger speciaal en een zalig dessert chocolade mouse met peper. Kortom, we hebben genoten.

Datum van bezoek: augustus 2017
Memy814, Proprietario van Silla's Bistrò, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2017

Alvast bedankt voor uw reactie! We zijn echt blij dat u uw smaakjes heeft voldaan en een fijne avond heeft gedaan! We hopen u snel weer te zien :D

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de B&B eigenaresse, gegeten bij Silla's bistro. Leuk terrasje achterin (niet te zien vanaf de straat), heerlijk eten tegen een goede prijs en een geweldige gastheer! Aanrader voor iedereen!

Datum van bezoek: augustus 2017

heel erg bedankt voor haar recensie! We zijn blij dat u uw dag nog leuker heeft gemaakt ... hoop u snel weer te zien!

Reizigers die Silla's Bistrò bekeken, bekeken ook

Castiglion Fiorentino, Province of Arezzo

In Silla's Bistrò geweest? Deel je ervaringen!