“genieten in cleen schardauw”
Beoordeling van Cleen Schardauw

Cleen Schardauw
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Sint-Eloois-Winkel
Keukens: Belgisch, Frans
8 oktober 2020 beoordeeld

zondag genoten van het nieuwe concept, opeenvolging van gerechtjes, soms met keuze, lekker hoofdgerecht en dan hopen dat er nog plaats is voor de vele nagerechtjes; vlotte bediening, vlot bijgeschonken, je staat nooit droog... een streling voor het oog, maar nog meer voor de smaakpapillen
geen aanrader, maar een MUST, gewoon TOP

Datum van bezoek: oktober 2020

1 oktober 2020 beoordeeld

We hebben er heel lekker en veel gegeten. Zeker een aanrader. Heel vlotte service, drank word rijkelijk bijgeschonken en het eten bleef maar komen. Ook de kinderen kregen er heel veel eten en drinken. Als het weer wat meezit kunnen de kids zich buiten amuseren.
De nieuwe formule is een voltreffer.
We komen zeker nog terug.
Prijs/kwaliteit meer dan oké.

29 september 2020 beoordeeld

Onlangs geweest het nieuwe concept is dik in orde.
Het eten super lekker. Personeel zeer vriendelijk.
Zeker een aanrader om nog eens te gaan.

21 september 2020 beoordeeld

Mooie locatie, vriendelijke bediening, het eten is top, keuze uit 2 verschillende gerechtjes, dit de ganse avond door. Een aanrader voor iedereen.

17 september 2020 beoordeeld

Op zaterdagavond voor de eerste maal hier komen eten. Had gelezen dat de brunch, die nu niet kan doorgaan, vervangen was door menu deluxe. Ik en mijn partner waren benieuwd naar deze nieuwe formule, die bestaat uit aperitief met hapjes, daarna 3 keer keuze uit 2 voorgerechtjes, dan een heel lekkere soep, dan 2 keer keuze uit 2 warme voorgerechtjes. Daarna volgde een hele lekkere hoofdschotel en daarna was het de beurt aan de keuze van de dessertjes. Van begin tot het einde was alles in orde. Drank wordt op tijd bijgeschonken. We wisten niet wat we mochten verwachtten, maar deze formule heeft ons aangenaam verrast.

Reizigers die Cleen Schardauw bekeken, bekeken ook

Wevelgem, West-Vlaanderen

Wevelgem, West-Vlaanderen
Waregem, West-Vlaanderen

In Cleen Schardauw geweest? Deel je ervaringen!