“Lekker visrestaurant op toplocatie aan het strand.”
Beoordeling van Belin Restaurante

Belin Restaurante
Geclassificeerd als nr. 12 van 18 Restaurants in Playa de Mogan
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn tijdens onze vakantie 3x bij Belin wezen eten, het is zeker een aanrader. Lekker visrestaurant op een toplocatie met veel persoonlijke aandacht en een goede service. Zelfs met 2 kleine kids een gezellig avondje uit eten. Zalm, tonijn, paella en tapas geprobeerd, alles was heerlijk! Kids menu’s hamburger viel ook in de smaak. Ook overdag gezellig terras met lekkere smooties.

Datum van bezoek: augustus 2021

12 augustus 2021 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, heel gastvrij. Mooi uitzicht, zeker een aanrader! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: augustus 2021
30 juli 2021 beoordeeld

Super gezellig en mega vriendelijk personeel. Alleen hiervoor zijn we 2 keer geweest. Het eten is ook super lekker!
Alleen maar positieve woorden voor deze zaak!

Datum van bezoek: juli 2021
28 juli 2021 beoordeeld

Als je een super restaurant zoekt in puerto de mogan, dan is dit restaurant echt een aanrader ! We hebben er meerdere malen gegeten en we zijn super gastvrij ontvangen. Je krijgt een glaasje cava bij het ontvangst en de kids een alcohol vrije cocktail! Een aanrader is de dag verse vis! Ook voor de kids is er voldoende keuze.

Datum van bezoek: juli 2021
30 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam van het restaurant is gewijzigd naar Belin. Voor de deur een propper die opzich vriendelijk was en ook naderhand nog even een praatje kwam maken. De sfeer was gezellig en ze deden hun best om het romantisch te maken. Glaasje cava vooraf, en ook een amuse van het huis. Ook liggen er dekentjes en steken ze de terrasheaters aan. Wij hebben de voorgerechten gedeeld en vervolgens de vleespaella gegeten. Erg lekker. Ook de rode huiswijn was goed te drinken. Bediening was vriendelijk en in tegenstelling tot wat we lazen in de reviews hebben wij geen gehaast of opdringerigheid ervaren. Gewoon fijn gezellig samen gedineerd in een mooi dorpje!

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Belin Restaurante bekeken, bekeken ook

Playa de Mogan, Mogan

In Belin Restaurante geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.