“Verborgen schat”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden dit zaakje via TripAdvisor. De weg ernaartoe is een stijle beklimming. Alleen dat is al de moeite waard. Uiteindelijk kom je dan in een pittoresk dorpje. Typisch voor deze streek. Charmant en mooi. De zaak zelf geeft een huiskamer gevoel . Zowel de inrichting als de eigenaars. Heel vriendelijk. Het eten is heel lekker. Ikzelf had pasta porcini en die was geweldig lekker. Als dessert had ik warme appeltaart. Ook dit was zalig! Vers gemaakt door iemand van het dorpje. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld

zeer gezellige mensen, heel lekker eten, en heel goed van prijs, een familiaal restaurant, met heel goede bediening, weinig engels, maar doen heel veel moeite om U te helpen

Datum van bezoek: juli 2020
3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, geen menu, papie vertelt wat er op het menu staat. Geen wijnkaart. Alles is lokaal en vers. Zelfgemaakte taarten en amaretto. De moeite waard om de berg op te rijden.

Datum van bezoek: september 2019
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er voor diner geweest. Op tijd naar toe dan kun je boven zitten. Een primi(1ste gang oftewel pasta) en dolci(desert) genomen. De gastheer vertelt in het vloeiend Italiaans het menu. Maar doet ook uitermate zijn best het aan toeristen met enkele woorden Engels, gebaren en tekeningen uit te leggen waar je uit kunt kiezen.
Het eten is heerlijk!

Klein nadeel, veel toeristen weten het restaurant te vinden. Doet wat af aan de ervaring. Maar ja, zijn wij zelf ook schuldig aan...

Ps. Op tijd komen helpt ook bij het vinden van een parkeerplaats.

Datum van bezoek: juli 2018
18 september 2016 beoordeeld

Meerdere keren daar gegeten, eenvoudig maar altijd goed. Ontzettend vriendelijke bediening. Boven heb je niet altijd plek maar beneden zit je net zo plezierig.
En dat alles voor een meer dan sympathieke prijs. Italië op zijn best!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Locanda Il Cavallino Bianco bekeken, bekeken ook

Bagni di Lucca, Provincie Lucca

Borgo a Mozzano, Provincie Lucca
Bagni di Lucca, Provincie Lucca

In Locanda Il Cavallino Bianco geweest? Deel je ervaringen!