“Heerlijk eten op een mooie locatie”
Beoordeling van Le Serre

Le Serre
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in San Leonardello
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie op Sicilië hebben we 3 keer bij dit restaurants gegeten. Ze hebben er lekkere pizza’s (soms wat vreemde ingrediënten combinaties, maar je kan ook je eigen pizza samenstellen als je dat wilt), pasta’s, maar je kunt er ook terecht voor een lekker stuk vlees (zie foto). De desserts vonden wij het lekkerst. We hebben de tiramisu, de cheesecake en het chocolade lava taartje geprobeerd, en die waren heerlijk! We misten alleen wat meer voorgerechtjes op de kaart.
Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi restaurant om te eten, super bediening en vlotte mensen. Eten is heel lekker. 1 minpuntje: kaart is in het italiaans.

Datum van bezoek: maart 2018
12 september 2017 beoordeeld

Gevarieerde kaart (wel enkel in het Italiaans), met ruime porties, vriendelijke bediening, goede wijnen

Datum van bezoek: september 2017
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening en lekker eten. Ook het uitzicht mooi. Staat niet voor niets bovenaan in de lijst van Giarre!

Datum van bezoek: augustus 2017
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen al voor het uitzicht moet je hier naar toe....prachtig uitkijken naar de etna.
Bediening was zeer gastvrij en behulpzaam bij het bestellen.
We hebben heerlijk gegeten...echt Italiaans!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Le Serre bekeken, bekeken ook

Acireale, Province of Catania
Riposto, Province of Catania

In Le Serre geweest? Deel je ervaringen!