Vandaag geopend: 08:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Rustig klein park met veel verschillende dieren, ook boomklimmende leeuwen!

Beoordeeld op 5 maart 2019
ingedeklerk2016
Oldenzaal, Nederland
Enerverend park

We stonden versteld van de prachtige natuur en meer nog van de diversiteit aan dieren die dit park ... meer lezen

Beoordeeld op 14 februari 2019
msweijers
Amsterdam, Nederland
Lees alle 62 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Mto wa Mbu
vanaf US$ 1.364,83
Meer info
Bezoek de Masai-markt
1 beoordeling
vanaf US$ 100,98
Meer info
Beoordeeld op 5 maart 2019

Na de serengeti was dit zels nog een mooier park. Rustiger, dit kwam ook wel omdat we in het parkbleven slapen, en hier met de zonsondergang en zonsopgang waren, we zagen een leeuw die bezig was een gnoe op te eten, de volgende ochtend was deze helemaal opgegeten. Ook nog 3 boomklimmende leeuwen gezien. En we stonden midden tussen heelveel olifanten. De public camping was prima, we stonden hier helemaal alleen, we hoorden de hele nacht veel apen maar werden niet lastig gevallen. Bij het national park moet je betalen voor 24 uur. Maar als je er uit gaat moet je weer opnieuw betalen!

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 14 februari 2019

We stonden versteld van de prachtige natuur en meer nog van de diversiteit aan dieren die dit park bevolken.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Dit wildpark ligt in een laagte aan het meer. De begroeiing is erg weelderig.Hier hebben we enorme kolonies apen gezien. Door de vegetatie zijn de dieren moeilijker te zien. Bij de waterplassen kun je veel vogels spotten.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018

Manyara is een prachtig park met heel veel dieren. Hoe vroeger je gaat hoe rustiger het is voor wat betreft andere safari auto's maar dan wel heel veel dieren. We hebben echt alles gezien.

Datum van activiteit: december 2017
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie