“Geweldig visrestaurant, een must voor vis-en zeevruchtenliefhebbers!”
Beoordeling van Il Delfino

Il Delfino
Geclassificeerd als nr. 8 van 17 Restaurants in Sferracavallo
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
18 mei 2017 beoordeeld

Kiezen kan je niet, dat doen ze zelf voor je en hoe!! Je krijgt direct een enorm aantal voorgerechten waaronder de lekkerste inktvishapjes ooit, op diverse manieren bereid. De garnalengerechten vers en smakelijk.
Daarna een pasta en een rijstgerecht, tenslotte de hoofdmaaltijd: vis en een langoest/kleine kreeft. Tot slot een citroensorbet om de vislucht te verdrijven.
Doordat iedereen dezelfde gerechten voorgeschoteld krijgt, is de bediening vlot en de ingrediënten vers. Zeer aan te bevelen.

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, Siciliaanse keuken op zijn best. Niet cosy, hier gaat het om het eten. Vol met locale families. Komt geen einde aan...bizar lage prijs: 14 of 15 gangen, liter water en twee flessen heerlijke wijn: € 53,- We waren laatst op Lipari meer kwijt voor 2 risotto's! Ik zou er voor omrijden, in ons geval omvaren, want we zeilen. Met de boot voor de deur, oogje in het (gestreken) zeil hadden we een topavond.

10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een goed restaurant met zeer vriendelijke bediening. Sla inderdaad het brood over, want er komen zoveel gerechten langs dat je het brood niet nodig hebt om je maag mee te vullen. En dit allemaal voor 28 euro pp inclusief wijn en water! Wij komen terug!

2 oktober 2015 beoordeeld

Heerlijke trottoria. Het is vis wat de klok slaat. Geen kaart maar krijgt aan de lopende band de heerlijkste visgerechten voor geschotelt aanrader!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Il Delfino bekeken, bekeken ook

Sferracavallo, Palermo

Sferracavallo, Palermo
Palermo, Province of Palermo

In Il Delfino geweest? Deel je ervaringen!