88 US$
  • Gratis parkeren
La Isla(Pifo)
Agoda.com
20 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze hacienda ligt ongeveer 20 minuten van het vliegveld.
Het is een mooi hotel met grote kamers en een grote tuin. Je kunt er na een vliegreis of een dag Quito lekker tot rust komen.

Het hotel ligt op de route van een landingsbaan, zodat er regelmatig vliegtuigen overvliegen. Dit hebben we niet als storend ervaren. Het heeft onze nachtrust zeker niet verstoord.

Het is toch nog wel zo'n 40 minuten rijden om met de taxi naar het centrum van Quito te komen. Je moet er rekening houden dat een retourtje met de taxi zo'n $60 kost. Als je dus meerdere keren naar Quito wil, is dit hotel misschien niet de meest voor de hand liggende keuze.

De service van de hotelmanagers is prima. Ze staan klaar om je van dienst te zijn.
Er is wifi beschikbaar. Toen wij er waren, was de internetverbinding niet altijd optimaal.
Het ontbijt is prima: heerlijk vers fruit en ei met ham of spek + de reguliere toast en jam. Ook het avondeten is heerlijk. Ze gebruiken groenten en kruiden uit eigen tuin. De prijs voor het avondeten is wel wat aan de hoge kant.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Diego C, Owner van Hotel Casa de Hacienda La Jimenita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2015

Great, thanks for your review. We appreciate your comments to keep letting us grow.
Regards,
Diego

18 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super mooi hotel met ern top uitzicht, s'avonds er lekker gegeten. De kamers zien er mooi uit met luxe douche en een top bed... kortom hier kun je wel een weekje zitten. Heerlijk. Ow en ze hebben 2 hele lieve hondjes die graag mee gaan wandelen.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Diego C, Owner van Hotel Casa de Hacienda La Jimenita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2015

Hello Kevin, it was great to meet you. We enjoyed our time with you as well. Im glad you went to the trails with our 2 french bulldogs, they like to be part of La Jimenita, and guide you through the trails. Thanks for your review. I hope we can visit us in the future.
Regards,Diego

24 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In een werkelijk betoverend mooie omgeving is het echt thuiskomen in deze haciënda. Met geweldige mensen die er alles aan doen je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en problemen razendsnel oplossen. De kamers zijn prachtig en heel ruim, het eten is met liefde bereid en smaakt heerlijk, kortom een echte aanrader, vlakbij het vliegveld. ( ook prachtig om vliegtuigen te fotograferen!! ) Ik kom hier graag weer terug!

Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
3 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Casa De Haciend... L, Propietario van Hotel Casa de Hacienda La Jimenita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Casa De Haciend... L, Propietario van Hotel Casa de Hacienda La Jimenita, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden