“Lekker, maar zeer kleine porties.”
Beoordeling van Auberge Le Hibou

Auberge Le Hibou
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Izier
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, maar wat een beschamend kleine porties. De wijn wordt voor je ogen uit een zak geperst. Met ietsje meer moeite van de bediening en iets meer op je bord, hadden we een dessertje willen overwegen. Volgende keer rijden we toch iets verder.

Datum van bezoek: augustus 2021

5 september 2020 beoordeeld

Vieuxville, donderdag 20.08.20 @ 20u., Ardeens onweer op komst. Restaurants zijn 'vol'. En route door lokalen verwezen naar Auberge Le Hibou.
Het jonge & nieuwe (?) team vindt een leuk terrastafeltje voor vier.
Eenvoudige kaart, schappelijke prijzen. 'Un peu de patience, stp.'
Een stevige bui noopt tot verschuiven van zware terrasparasols. Geen probleem voor de staff. De steaks, volgens marktaanbod, zijn gewoon lekker. De kids zijn content.
Een pluim voor gastvriendelijkheid. Prijs kwaliteit echt wel in orde.

Datum van bezoek: augustus 2020
8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee enthousiaste jonge dames uit de streek die Le Hibou een nieuwe kaart en uitstraling hebben gegeven. Heel lekker gegeten, super vriendelijke bediening. Hier komen we met heel veel plezier nog heel vaak terug. Heel veel succes nog.

Datum van bezoek: maart 2020
11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen in het ardense dorpje Izier. Ideaal voor een lekkere lunch tijdens een stevige wandeling.
De uitbater is heel behulpzaam. De huisspecialiteit, lamsbrochettes, zijn geen aanrader. De steak van Limousin-rund wel!

Datum van bezoek: november 2019
21 mei 2021 beoordeeld

Datum van bezoek: mei 2021

In Auberge Le Hibou geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.