Beoordeeld op 18 april 2022

Mooi gelegen op de buiten waar de vogeltjes letterlijk fluiten. Gastvrouw zoals een gastvrouw moet zijn. Probeert letterlijk alles uit te leggen wat je haar ook vraagt. Nu nog een leuk plaatsje om de fietsen veilig te bergen en dan is alles top.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 26 oktober 2021 via mobiele applicatie

Net buiten Wissant, gezellige B&B. Zéér vriendelijke ontvangst, kamer prima in orde. Lekker ontbijtbuffet.(zelfgemaakte confituur) Mooi tussen Cap Gris nez en Cap blanc nez gelegen. Veel goede restaurants in de buurt ( weel te reserveren).

Kamertip: Ruime privé parking ook voor fietsen
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 17 september 2019

Wij kozen deze gastenverblijf omdat we centraal wouden liggen tussen de twee caps (Cap Giz Nez en Cap Blanc Nez). Het gastenverblijf ligt net buiten het centrum van Wissant op een zeer rustige locatie met voldoende eetgelegenheden in de buurt. Let wel, je hebt zeker een auto nodig om gebruik te maken van dit gastenverblijf (ruime gratis parking voorzien) en deze streek te verkennen.

Wijzelf hadden een Chambre Double Supérieure. Zeer ruim, mooie en frisse kamer. Bed werd dagelijks opgemaakt maar de handdoeken werden niet ververst, wat voor een kortverblijf geen probleem is. Deze kamer had ook tapijtvloer, wat voor ons persoonlijk een minpunt is.

Ontbijt was zeer lekker. Compact, maar had wel alles wat we nodig hebben. Confituren zijn zelf gemaakt met fruit uit de eigen tuin (of die van de grootvader ernaast). Kazen waren ook lokaal.

WIFI was zeer slecht tot helemaal niks. Best jezelf voorzien van voldoende mobiele data.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 maart 2019 via mobiele applicatie

Een heel aangenaam verblijf gehad in dit kleinschalig (5kamers) ' chambre d'hotes'.
Kraaknet, rustig, ruim, goede bedden, uitstekend ontbijt....kortom een echte aanrader op net 2km buiten het centrum van Wissant.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Op onze weg naar “de Normandie” verbleven we in wissant, in le Colombier. De eigenares had me persoonlijk de dag voor onze aankomst gebeld om de ingangscode te geven. De kamer was zeer gezellig, proper en smaakvol ingericht. Het ontbijt was gewoon super!! Het bestond uit regionale producten, maar ook heel wat zelfgemaakte lekkernijen. Aan brood en dergelijke geen enkel tekort. Mevrouw legde ons uitvoerig uit over de fietsmogelijkheden. Wij komen dus zeker terug met onze, gezien onze hogere leeftijd, elektrische e-mountainbikes.
Un très grand merci.

Datum van verblijf: april 2018
Anne C, Propriétaire van Le Colombier Chambres d'Hotes Guest House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Een heel hartelijk dank, het was een genoegen om u
de volgende keer met je eigen fiets!
Op respectvolle wijze,
Anne