“Wat een aardige mensen”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren de hele dag op pad met de quad tot we dit verlaten tentje zagen wat logisch is vanwege Covid-19. Mevrouw was ontzettend vriendelijk en hield zich netjes aan de regels.
Lang verhaal kort te maken we hebben hier heerlijk gegeten en ze maken ook heerlijke locale dingen.
Achteraf kregen we zelfs nog watermeloen gratis.
Onwijs bedankt en zullen hier snel weer een keer komen.

Sterkte in deze moeilijke tijden.

Datum van bezoek: juli 2020

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lokaal met aardappelen van eigen dorp voor de frietjes. Daarnaast ook lekker gesmuld van de gegrilde octopus, geit in tomatensaus en de zalm die twee keer een Nederlandse portie was. Wij hadden onze dochter van 6 maanden bij ons en de eigenaresse bood aan om babysitter te spelen waardoor wij rustig konden eten. Erg vriendelijk!

Ook eindelijk eens een restaurant dat NIET aandringt op een goede TripAdvisor beoordeling. Dit lijkt elders bij vele anderen standaard te zijn.

Datum van bezoek: september 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, niet duur, vriendelijk en behulpzaam personeel, als je voor het donker eet zijn er veel wespen. Hebben ze netjes opgelost door koffieprut aan te steken.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

We hebben erg lekker gegeten (Greek platter) en vooral sfeervol gezeten buiten op het terras onder de lichtjes. Lekker eten, uitstekende bediening, sfeervol restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier langs gereden na een tip van onze hostess van het verblijf. Voor een bakkie koffie om 11.00 uur in de ochtend. Eigenlijk waren ze nog niet open, maar voor wat drinken maakte ze graag wat tijd.
Daarna ook twee maal hier gegeten. Heerlijk eten, Met liefde bereid, wat ene lieve vrouw is Kiki. En als ze maar denken dat er iets niet goed is aan het eten komen ze het checken en desnoods passen ze het aan voor je.
Een klein stukje verder rijden, maar zeer zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Pelecanos Taverna bekeken, bekeken ook

In Pelecanos Taverna geweest? Deel je ervaringen!