Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 17 april 2017 via mobiele applicatie

Dit is een prachtige feestzaal, waar wij ook vroeger speciale familiemomenten hebben genoten. De kwaliteit van het eten is werkelijk top, en de zalen zijn mooi en verzorgd.
Maar...
De akoestiek is werkelijk verschrikkelijk. Door het vele glas en de harde stenen vloeren, en door de afwezigheid van dempende materialen, is het hier steeds ZEER LUID. Al snel wordt het lawaai echt te veel, en drukt een domper op het genieten.
Een investering in betere geluidsdemping is was deze zaak bovenal nodig heeft om echt top te zijn.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 1 april 2017

Mooie kamer met uitzicht op domein De Lissewal met vijver. Het was. . in de week en dan is er geen restaurant. Er is wel een restaurant iets buiten het dorp maar was alleen 's middags open .In de buurt (Ieper, Poperinge) genoeg mogelijkjheid om te eten.

Kamertip: Er zijn maar 8 kamers en dus heel rustig.
Datum van verblijf: maart 2017
Bedank 12.376
Beoordeeld op 30 november 2016 via mobiele applicatie

Prima formule, all in.
Elke laatste zondag van de maand, apero à volonte, kreeft als voorgerecht, meerdere vlees- en/of visschotels en een uitgebreid dessertbuffet, wat wil een mens nog meer?
En dat voor 61€!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zijn tevreden van dit hotel . Kamer was in orde en proper... hier en daar klein detail zoals stofnet... wel kleine kamer hadden nochtans de deluxe gevraagd maar kunnen niet vergelijken. Helaas is het restaurant gesloten in week, was jammer want zo moesten we stad in en konden we niet genieten van fles wijn! Nu ja voor de rest prima ontbijt, alles was er voor een lekker ontbijt ! Voor een 3* is het ok!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 13 september 2016

Mooie kamers met alle comfort. Goede bedden. Fijne badkamer met heerlijke regendouche en een ganse gamma aan producten voor de verzorging. Zeer mooi ontbijt met vers fruit en fruitsap , roerei , charcuterie en kaas en een keuze aan broodjes en koeken. Sympatieke bediening. En geen opgewarmde koffie , maar een verse tas koffie .Ook een aangenaam terras. Geen restaurant , tenzij op zondag.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen