“Lang niet zo lekker uit gegeten!”
Beoordeling van Eetcafe de Sprokkelaar

Eetcafe de Sprokkelaar
Geclassificeerd als nr. 3 van 4 Restaurants in Beek Gem Montferland
Beschrijving: Eetcafé de Sprokkelaar is een eetcafé met een uitgebreide kaart. Waar je ook nog de lekkerste pannenkoeken kan eten!!!
5 weken geleden beoordeeld

We hebben hier geluncht en waren zeer aangenaam verrast door de keuze en de kwaliteit van het eten. Het eten blonk uit zowel in smaak als uiterlijk. Fijne sfeer en prettige bediening. Een echte aanwinst voor Beek!
Dit was ons eerste bezoek aan de Sprokkelaar, maar zeker niet de laatste.
Echt een aanrader als je in de buurt bent, er is voldoende parkeerruimte.

Datum van bezoek: juli 2020

24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk! Ik heb met mijn famillie daar gegeten! De pannenkoeken zijn top en de service is super snel! Een echte aanrader

23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk restaurant en aardig personeel. Lekkere pannenkoeken, maar buiten dat ook nog heel veel andere lekkere gerechten!

23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten.. de bediening was super en er is voor elk wat wils... mijn man gaat altijd voor de biefstuk en ik heb al meerdere keren een lekkere pannenkoek gegeten.... alles wordt mooi opgemaakt want het oog wil ook wat....

Datum van bezoek: april 2019
23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant, vriendelijke mensen, lekker eten en mooi opgemaakt en ook heerlijke toetjes zeker een aanrader !!

Reizigers die Eetcafe de Sprokkelaar bekeken, bekeken ook

Beek Gem Montferland, Gelderland
Beek Gem Montferland, Gelderland

In Eetcafe de Sprokkelaar geweest? Deel je ervaringen!