Beoordeeld op 24 augustus 2020

Mooie kamer en badkamer. Groot leuk terras naast zwembad. Gratis afgesloten parking. Hotel is In juli en augustus vaak 'complet'! Uitstekend slaapcomfort. Lift. Airco. Bar. Restauratie ter plaatse en in de onmiddellijke omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 30 september 2019

We hadden gevraagd om een douche krukje, dit werd aangeschaft dus na een paar uur hadden we een douche krukje, belangrijk voor mensen met een spierziekte of evenwicht-problemen.
Het heeft een grote parkeerplaats, alles met auto goed te bereiken, Aubenas zelf is niet vlak, waar het hotel ligt is het wel vlak, zelf hebben ze een goed restaurant en er liggen meerdere restaurants in de omgeving.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Drie nachten geslapen. Vriendelijk personeel, goed bed en schoon. Heeft renovatie nodig. Het bad was op diverse plaatsen versleten tot de onderste laag waardoor er zulke lelijke plekken waren dat we niet in bad durfden. Airco werkte maar half. Maakte veel lawaai en atmosfeer in de kamer is slecht. Ontbijt is naar Franse maatstaven ok. De derde dag was de ham op. Auto staat afgesloten geparkeerd. Zwembad niet gebruikt maar leek ons wel ok. Geen slechte ervaring, maar de 3 ster van het hotel geven wij dan ook als beoordeling.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 9 juli 2018

vriendelijk personeel. Op 1 gang waren er rookvrije en rokerskamers.met gevolg regelmatie rookgeur in lift en gang ,wat niet aangenaam is voor niet -rokers.Ook ontbijt werd genomen op het terras waar gerookt werd.De deur bleef openstaan.Geur kwam binnen.Regelmatig moest er iets bijgevraagd worden van handdoeken of plastic bekers, die ontbraken.Doucheschuim moest ook zelf bijgevraagd worden, niet automatisch aangevuld.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 september 2016

Ons verblijf in dit hotel is super goed meegevallen. De ligging was perfect en het is een ideaal hotel voor een rustige nachtrust. Het ontbijt was van zeer goede kwaliteit, dus zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Kies een kamer die je echt nodig hebt !!
Datum van verblijf: augustus 2016