“Schandalig. ”

Rosario
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 39 van 40 Restaurants in Herentals
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Schandalig. Veel te laat geleverd. Eten was koud. Men had de drank vergeten. Na 2,5 u nageleverd. Met excuses aan de telefoon ga je er niet geraken. Je moet op zo’n momenten actie ondernemen, wil je klanten blijven houden. Voor mij: nooit meer!

Datum van bezoek: augustus 2020

4 juli 2020 beoordeeld

Dit restaurant lapt de coronaregels aan zijn laars. Slechts één lid van het bedienend personeel droeg een mondmasker, dat zijn neus niet eens bedekte. Na een tijdje bedekte het ook zijn mond niet meer. De menukaart zat in een vies geplastifieerd mapje. Het bestek was vuil. In ons gezelschap vielen de pizza's mee, de pasta was slecht. De wijn : niet te drinken.

28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 3 personen hier komen eten, al snel kregen we ons drinken aan tafel, jammer genoeg was het bier lauw tot warm. Een half uur na het bestellen van onze gerechten kwam de ober ons zeggen dat er een bestelling niet op voorraad was. Na één uur en 15 minuten wachten kwam het eerste gerecht aan. Toen dit op was kwam het laatste gerecht er pas aan, hebben dus jammer genoeg niet samen kunnen eten en dat is toch hetgene waar we voor komen natuurlijk!
Een spijtige zaak!

16 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was echt niet lekker ik had een spaghetti carbonara besteld maar ik kreeg er geen saus bij.... enkel een grote bak spaghetti.

13 juni 2020 beoordeeld

Op zich lekker eten, tot mijn partner ineens op iets hard bijt: een stuk IJZERDRAAD!! Hoe komt dat in een keuken terecht? Ik mail het restaurant in de hoop reactie te krijgen, maar zelfs na een reminder hoor ik NIETS. Klantvriendelijkheid: nul noppes nada, wat mij betreft.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Rosario bekeken, bekeken ook

Herentals, Antwerpen
Herentals, Antwerpen

In Rosario geweest? Deel je ervaringen!