Beoordeeld op 1 maart 2018 via mobiele applicatie

Eerst Chinees gaan eten en wat drinken daarna gaan slapen in hôtel de Zalm s'morgens goed ontbijt gehad. Zo moesten we niet meer met de auto naar huis toch zo'n 45 km. De dag daarna konden we rustig naar huis rijden.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 24 december 2017 via mobiele applicatie

CAFÉ DE ZALM!
We zijn daar deze avond iets gaan drinken.
Wij gingen buiten op het terras zitten omdat we rokers zijn. We moesten nogal lang wachten voor iemand onze bestelling kwam opnemen. Dan krijgen we zo’n domme opmerking van: “Welkom op ons zomer terras” en dan gaat de garçon tegen andere klanten over ons roddelen omdat we met dit weer buiten zitten terwijl wij dit kunnen horen. Dit kan echt niet! Hier zien jullie ons nooit meer terug!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 15 juni 2017 via mobiele applicatie

Ik heb nogal wat hotels bezocht de laatste jaren en dan raak je wellicht gewend aan een bepaalde standaard in een hotel. Hotel De Zalm in Herentals heeft duidelijk de boot nog even gemist als het daar om gaat. Geen pasje, maar een dikke sleutel in je zak. Geen airco op de kamer. Beroerd WiFi. Dat zijn zomaar een paar zaken waar ik aan gewend was in andere hotels en die mij geen overbodige luxe lijken. Jammer, niet van deze tijd.

Tot slot moet ik ook nog even kwijt dat er slechts één persoon zeer vrolijk was die werkzaam is in het hotel en dat is de ontbijtdame. De receptioniste mag ook blijven, maar de heren van de bediening kunnen beter een andere baan zoeken.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 13 januari 2017 via mobiele applicatie

Een klein hotel met prima kamers. Ik moet wel zeggen dat er hier en daar wat dingen zijn die makkelijk te repareren zijn maar nog steeds stuk waren. Maar dat zijn kleine dingen. Verder beviel het prima. Pal in het centrum tegenover het mooie stadhuis.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 juli 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel met deels nette gerenoveerde kamers. Ander deel met wat oud-bollige kamers
Goede uitvalsbasis midden op de markt. Voldoende parkeergelegenheid inde omgeving. Ontbijt netjes en leuke bar terras

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde voor zaken