“Steeds weer”

Het Genoegen
Geclassificeerd als nr. 28 van 42 Restaurants in Herentals
Keukens: Frans
20 maart 2020 beoordeeld

Altijd lekker te eten aan prijs kwaliteit goede prijzen
Drinken is wel aan de duurdere kant zoals in de meeste eetgelegenheden
Weekmenu steede zeer goedkoop voor 3 gangen
Kestmenu is elk jaar weer een knaller tegen spotprijzen voor het gegeven

Datum van bezoek: maart 2020

18 augustus 2019 beoordeeld

Mooie accomodatie en vriendelijke bediening. Geen overtollige wachttijden. Kindvriendelijk en gezellig.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb er niet gegeten, dus kan ik niet oordelen maar was wel verbaasd dat een wit huiswijntje me 4,60 € voor een glaasje kostte. Wel ruim overdreven voor een gewone alledaagse Huiswijn in een brasserie.

Had misschien toch eerst een kaart moeten vragen ipv gewoon. Te bestellen.

Datum van bezoek: juni 2019
9 mei 2019 beoordeeld

Na een afspraak buitenshuis gingen we er nog eens naartoe. De pasta met grote garnalen was erg lekker; de ribbetjes gewoon goed zonder meer. Ruime porties. Correcte service. Goed bier van het vat. De prijzen zijn nu wel aan de bovengrens van de goede P/K verhouding.

Datum van bezoek: mei 2019
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor we naar theater gingen een hapje gaan eten. Het hapje was groter dan gedacht. Ik had pasta scampi basilicum : voor mij een aanrader. Bediening was heel vriendelijk. Dit wordt zeker herhaald!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Het Genoegen bekeken, bekeken ook

Herentals, Antwerpen

In Het Genoegen geweest? Deel je ervaringen!