Sightseer11421786076

Luxueus verblijf in het prachtige gerenoveerde hotel.

Beoordeling van Hotel Karmel
5,0 van 5 bollen20 mei 2024 beoordeeld
Hotel Karmel heeft ruime luxueuze kamers. Ik heb genoten van het weekmenu en het uitgebreide ontbijtbuffet in
de kapel van het vroegere Karmelietessenklooster. Een absolute aanrader ! Herentals is een gezellig stadje met een rijk historisch verleden.
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
Ext front
28.3 km van Hotel Karmel
Meer hotels in Herentals bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2024

Alles behalve fijn hotel. Hoofdbord van boxsspring stuk en vastgeplakt met ducktape! Ontbijt armzalig en helemaal niet verzorgd en aangevuld wnr nodig. Om dan nog maar van de koffie te zwijgen. Ons zien ze hier nooit meer terug.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 mei 2024 via mobiele applicatie

Uitstekende, grote en stille kamer. Kwalitatief uitgebreid verzorgd ontbijt en een uitstekend restaurant! Super! Dank voor de gastvrijheid en het vriendelijke onthaal! We komen nu al jaren in de Karmel/zalm op hotel en restaurant en we zijn nog nooit ontgoocheld. Bedankt Frank en team!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 februari 2024

Het hotel is heel goed gelegen met een gratis parking in de nabijheid. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker vers. Ik had een ruime, rustige kamer met zicht op de tuin. Dit hotel is een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 december 2023 via mobiele applicatie

Warme ontvangst en propere kamer. Een nadeel was wel dat we moesten dweilen wanneer we een douche namen omdat het water tussen de glazen afsluiting van het bad niet goed afsloot. We hebben ook gebruik gemaakt van de spa maar voelden ons niet op ons gemak omdat het zwembad, sauna en douche uitzicht hebben op een publiek pleintje en de ramen niet voldoende geblindeerd zijn. Dat kan simpel opgelost worden door de ramen volledig te blinderen zodat je meer privacy hebt.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 28 mei 2023 via mobiele applicatie

Mooi kader, ruime kamer, fijn zwembad en sauna, gereserveerde parkeerplaatsen zijn zeer handig en . heel vriendelijk personeel. Alleen het ontbijt viel wat tegen (buffet niet aangevuld/ vele tafels niet afgeruimd). Ook jammer dat de mooie tuin niet gebruikt wordt

Datum van verblijf: mei 2023