Caroline

Aangenaam hotel in centrum Herentals

Beoordeling van Hotel Karmel
3,0 van 5 bollen28 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi kader, ruime kamer, fijn zwembad en sauna, gereserveerde parkeerplaatsen zijn zeer handig en . heel vriendelijk personeel. Alleen het ontbijt viel wat tegen (buffet niet aangevuld/ vele tafels niet afgeruimd). Ook jammer dat de mooie tuin niet gebruikt wordt
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
0.1 km van Hotel Karmel
0.2 km van Hotel Karmel
7.8 km van Hotel Karmel
Lobby
  • StayForLong
5.2 km van Hotel Karmel
Gratis parkeren
Zorgeloos slapen in alle luxe
  • Vio.com
  • Vio.com
11.4 km van Hotel Karmel
Meer hotels in Herentals bekijken
Beoordeeld op 30 april 2023 via mobiele applicatie

Kunst in de verblijven en ontbijt inauthentiek kader kerk verder propere kamers en heel wat te bezichtigen oa MoMA aan de Nete kunstgalerij Luc Voeten bruisend centrum met heelwat fiets en wandelmogelijkheden en ook goede horeca in de buurt

Kamertip: Plan bezoek museum Luc Voeten MoMA aan de Nete
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 februari 2023

Heerlijk groot zacht bed waarin we lekker hebben geslapen. alles was schoon en het was een lekker ruime kamer. Ontbijt was top, personeel is erg aardig. Vlakbij het centrum met leuke restaurantjes (tip: BarBier). Grote parkeerplaats voor het hotel.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 10 juli 2022

Het hotel is gelegen op een mooie locatie, hartje van Herentals en dan nog in een prachtig gebouw dat gelijkvloers te bewonderen was. Het personeel dat via intercom opgeroepen moest worden , waren vriendelijk en gedienstig. Onze fietsen kregen ook een veilige plaats in het hotel. Onze kamers waren ook zeer ruim. Wij waren tevreden klanten maar toch enkele minpuntjes waaronder het gebruik van de welness faciliteiten. Dit moest je op voorhand door geven hoe laat je er gebruik van wou maken. Dan werd het zwembad open gedaan en de sauna en hammam verwarmd tegen die tijd. Omdat de personen van een andere locatie moesten komen , wilden wij deze niet tot last zijn en hebben we minder van deze faciliteiten gebruik gemaakt dan gewenst. Ook kon er in het hotel geen gebruik gemaakt worden van een drankje in de bar of in een automaat. De kamer was proper en ruim. Enkel slecht geplaatst wc. Doordat wij als koppel reisde,lieten we gewoon de deur open. Het ontbijt was top en bediend door een zeer vriendelijke dame

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 29 mei 2022 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel in centrum Herentals. Vriendelijke ontvangst. We hadden een nette en zonnige kamer aan de achterkant vqn het hotel. Gratis Parkeren is mogelijk op wandelafstand van het hotel. Ontbijt was lekker, uitgebreid en vers gemaakt. sauna is een pluspunt

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 8 mei 2022

Proper en mooi hotel,
1 kussen was slecht, zo eentje met knoppen in . Het andere was goed.
In en uitchecken verliep wat vreemd, geen permanentie aan de balie.
Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Rustige kamer.

Datum van verblijf: mei 2022