Perry K

Prima verblijf!!

Beoordeling van Hotel Karmel
4,0 van 5 bollen12 feb 2023 beoordeeld
Heerlijk groot zacht bed waarin we lekker hebben geslapen. alles was schoon en het was een lekker ruime kamer. Ontbijt was top, personeel is erg aardig. Vlakbij het centrum met leuke restaurantjes (tip: BarBier). Grote parkeerplaats voor het hotel.
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Karmel
Ext front
28.3 km van Hotel Karmel
Meer hotels in Herentals bekijken
Beoordeeld op 10 juli 2022

Het hotel is gelegen op een mooie locatie, hartje van Herentals en dan nog in een prachtig gebouw dat gelijkvloers te bewonderen was. Het personeel dat via intercom opgeroepen moest worden , waren vriendelijk en gedienstig. Onze fietsen kregen ook een veilige plaats in het hotel. Onze kamers waren ook zeer ruim. Wij waren tevreden klanten maar toch enkele minpuntjes waaronder het gebruik van de welness faciliteiten. Dit moest je op voorhand door geven hoe laat je er gebruik van wou maken. Dan werd het zwembad open gedaan en de sauna en hammam verwarmd tegen die tijd. Omdat de personen van een andere locatie moesten komen , wilden wij deze niet tot last zijn en hebben we minder van deze faciliteiten gebruik gemaakt dan gewenst. Ook kon er in het hotel geen gebruik gemaakt worden van een drankje in de bar of in een automaat. De kamer was proper en ruim. Enkel slecht geplaatst wc. Doordat wij als koppel reisde,lieten we gewoon de deur open. Het ontbijt was top en bediend door een zeer vriendelijke dame

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 29 mei 2022 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel in centrum Herentals. Vriendelijke ontvangst. We hadden een nette en zonnige kamer aan de achterkant vqn het hotel. Gratis Parkeren is mogelijk op wandelafstand van het hotel. Ontbijt was lekker, uitgebreid en vers gemaakt. sauna is een pluspunt

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 8 mei 2022

Proper en mooi hotel,
1 kussen was slecht, zo eentje met knoppen in . Het andere was goed.
In en uitchecken verliep wat vreemd, geen permanentie aan de balie.
Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Rustige kamer.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 4 februari 2019

Het ontbijt wordt aangeboden tot 10 u. Om 9.30 u ben ik de ontbijtruimte binnen gekomen. Om 9.45 u ben ik verwelkomd (ik denk door de vrouw des huizes) met de woorden "ah, mijnheer komt op de valreep nog ontbijten". Een goeiemorgen was er te veel aan. Wat een ontvangst ! Diezelfde mevrouw heeft me dan een koffie gebracht, heeft me gevraagd of ik de sleutel al had afgegeven en is terug verdwenen.
Het ontbijt zou lekker kunnen geweest zijn, indien niet alle warme ingrediënten al koud waren of uitgedroogd waren omdat ze waarschijnlijk al enkele uren in de bain marie lagen.
Om 10 u heb ik het hotel verlaten zonder dat iemand me nog heeft gevraagd of alles naar wens is verlopen en zonder afscheid te nemen.
Als HORECA staat voor gastvrijheid, dan is dit een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 april 2018

Aangenaam hotel met vriendelijke ontvangst en uitgebreid perfect ontbijt ! We hadden een zeer leuke kamer en hebben ook gebruik gemaakt van het zwembad dat voldoet aan de verwachtingen.
Het ontbijt is lekker vers en wordt ook smakelijk gepresenteerd.
Zeker de moeite om hier te overnachten bovendien zeer rustig.

Kamertip: Kamers vooraan geven een zicht op de Markt.
Datum van verblijf: april 2018