Matthias D

1 nacht

Beoordeling van Hotel Karmel
3,0 van 5 bollen8 mei 2022 beoordeeld
Proper en mooi hotel,
1 kussen was slecht, zo eentje met knoppen in . Het andere was goed.
In en uitchecken verliep wat vreemd, geen permanentie aan de balie.
Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Rustige kamer.
Datum van verblijf: mei 2022
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Karmel
Ext front
28.3 km van Hotel Karmel
Meer hotels in Herentals bekijken
Beoordeeld op 4 februari 2019

Het ontbijt wordt aangeboden tot 10 u. Om 9.30 u ben ik de ontbijtruimte binnen gekomen. Om 9.45 u ben ik verwelkomd (ik denk door de vrouw des huizes) met de woorden "ah, mijnheer komt op de valreep nog ontbijten". Een goeiemorgen was er te veel aan. Wat een ontvangst ! Diezelfde mevrouw heeft me dan een koffie gebracht, heeft me gevraagd of ik de sleutel al had afgegeven en is terug verdwenen.
Het ontbijt zou lekker kunnen geweest zijn, indien niet alle warme ingrediënten al koud waren of uitgedroogd waren omdat ze waarschijnlijk al enkele uren in de bain marie lagen.
Om 10 u heb ik het hotel verlaten zonder dat iemand me nog heeft gevraagd of alles naar wens is verlopen en zonder afscheid te nemen.
Als HORECA staat voor gastvrijheid, dan is dit een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 april 2018

Aangenaam hotel met vriendelijke ontvangst en uitgebreid perfect ontbijt ! We hadden een zeer leuke kamer en hebben ook gebruik gemaakt van het zwembad dat voldoet aan de verwachtingen.
Het ontbijt is lekker vers en wordt ook smakelijk gepresenteerd.
Zeker de moeite om hier te overnachten bovendien zeer rustig.

Kamertip: Kamers vooraan geven een zicht op de Markt.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 4 februari 2018

Eenvoud, stilte, heerlijk ontbijt! Bij het binnenkomen voel je het, je bent thuis! De eenvoud, de stilte en de mooie nette kamers geven je een gevoel van betekenis! Iedere gast is hier een vriend die van een lange reis thuis komt! En dan het ontbijt, zelden gezien.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 21 december 2017 via mobiele applicatie

Dit mooie restaurant heeft authentieke oude en moderne elementen. De kamer was ruim en mooi ingericht. Het ontbijt was meer dan voldoende en vers. Het hotel ligt midden in het centrum met een aantal restaurants op loopafstand.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een voormalig klooster.
Heel rustig hotel, wat het meer zakelijk deed lijken. Ontvangst 's avonds na 22u was hartelijk! Alle info verkregen. Kamers zijn ruim en net. De badkamer had een inloopdouche en zicht op de tuin. Muren vrij dun, als je in bed lag, hoorde je water lopen in de kamer naast je.
Ontbijt is rijkelijk en heel lekker. Helemaal niets op aan te merken!
Parking achter het hotel, heel gemakkelijk te bereiken en gratis.
Vriendelijke mensen!

Datum van verblijf: augustus 2017