Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreamsUS$ 129
Agoda.comUS$ 129
ZenHotels.com
FindHotel
Snaptravel
Beoordeeld op 13 juni 2022

Toplocatie in een prachtig pand, parkeren voor de deur, pal in het centrum van Heist-op-den-Berg, vlakbij winkels, restaurants en het cultureel centrum. Vriendelijke medewerkers, immer met de glimlach geholpen, vlotte check-in en out. Mooie en pas gerenoveerde kamers, goede matrassen, keuze uit twee soorten hoofdkussens. Ruime badkamer met ligbad en zachte handdoeken. Koffie, thee en water op de kamer. Smart-TV met Chromecast. Uitgebreid ontbijt in een heldere veranda met zicht op de tuin. Villa Monte is een absolute AANRADER!

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 30 mei 2022

De renovatie is bijna achter de rug.
Op een lichte verfgeur na omdat de bar nog afgewerkt moest worden nergens hinder van gehad.
Vriendelijk ontvangst, propere kamer en badkamer (Ruim) en een lekker, uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 4 april 2022

Heel vriendelijk onthaal, mooie kamer, heel lekker ontbijt, parking voor de wagen. Ligt heel centraal. In de buurt veel mogelijkheden om te eten.Op zondag een heel uitgebreide markt ( heel leuk). Echt een aanrader.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 3 april 2022

Prettige locatie in het centrum en mooi gebouw, prima kamers met een huiselijk gevoel en nette badkamers.

Erg jammer van de service. Kwamen om 19u aan voor een gala. Ik had erop gerekend mijn kleding te kunnen strijken. Een strijkijzer/plank zou tot 22u mogelijk volgens hun service manual. Ik bel om 21u en krijg dan te horen dat het niet mogelijk is, vraag maar morgenochtend, terwijl op de achtergrond muziek/geluid van een kroeg te horen is.

Snap niet waarom er dan überhaupt wordt genoemd dat je kan bellen voor service tot 22u.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 6 maart 2022

Zéér vriendelijk onthaald, Zei ons dat de kamer nog moest worden geschilderd maar deze was in orde. Ontbijt was ook tot in de puntjes verzorgd (en ook als buitenstaander kan je reserveren hiervoor, wat een aanrader is)
Wij komen zeker nog terug

Datum van verblijf: maart 2022