“Leuk avondje uit”
Beoordeling van La Cita

La Cita
Geclassificeerd als nr. 1 van 37 Restaurants in Heist-op-den-Berg
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De cocktails zijn even lekker als ze er uit zien. Lekker gegeten in een leuke ambiance. Ideaal om na het eten nog wat na te borrelen.

Datum van bezoek: augustus 2021

9 augustus 2021 beoordeeld

Uitgebreide lunch genomen. Cocktail (Leonie) was één van de lekkerste die ik afgelopen tijd gedronken heb.
Eten was lekker. Decoratie en sfeer zitten ook goed. Erg mooi gedaan!

Datum van bezoek: augustus 2021
27 juli 2021 beoordeeld

Steeds een gezellig en lekker weerzien!
Gezellig interieur en een goede kaart!
Gezellig terras en perfecte gastheer die de sfeer weet te verzorgen.

Datum van bezoek: juli 2021
17 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren is beslist om de horeca een maand te sluiten en ik heb zo te doen met de uitbaters van cafés en restaurants maar na een bezoek aan La Cita begrijp ik veel beter die beslissing. Er zijn er die echt hun best doen maar La Cita is allesbehalve coronaproof ! De tafels staan veel te dicht op elkaar (nergens een scherm tussen), de uitbater loopt er rond zonder mondmasker en gaat overal bij de klanten buurten en dan was er nog een optreden waarbij de zanger vlakbij de tafeltjes stond te zingen, zijn speeksel kon zo in de borden “vliegen”. Het eten is er lekker maar we zijn er gaan lopen omdat we ons zo onveilig voelden...

Datum van bezoek: oktober 2020
29 augustus 2020 beoordeeld

Zijn hier geweest op een zaterdagavond. Sfeer was zeer leuk, was een live-optreden van een ( Italiaanse ) charmezanger. Was er zeer druk, maar dat had geen effect op de bediening, waren zeer snel en vriendelijk. Eten was lekker, hadden niets om over te klagen. Enkel qua Corona-maatregelen; werken nog met menukaarten en ben er niet zeker van dat deze wel ontsmet werden na elk gebruik. Zou in deze tijden toch wel niet meer mogen...
Buiten dat hebben we wel een leuke avond gehad!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die La Cita bekeken, bekeken ook

Wiekevorst, Antwerpen

Heist-op-den-Berg, Antwerpen

In La Cita geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.