TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 20 november 2016 via mobiele applicatie

We zijn hier beland omdat we in de buurt in een uitstekend restaurant wilden eten en de reis naar huis te ver was. Een B&B in hoevestijl. Landelijk ingericht , kwaliteitsvol afgewerkt , stijlvol maar iets te "strak". Zeer vriendelijk onthaald, zeer goed bed en een onverwacht uitgebreid ontbijt. Door de open ruimte zijn de stemmen in de ontbijtkamer ook te horen op de slaapkamer. Een klein minpunt maar we zijn heel tevreden en komen terug als we in de buurt zijn.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 19 augustus 2016

We zijn hier voor een tweede keer geweest en dat doe je omdat het je bevalt. Dit keer met vrienden.
D'Hollehoeve is misschien iets duurder dan de gemiddelde B&B of een goedkoop hotel en dat zou je dan ook terug moeten zien. Dat zie je dan ook zeker terug. De kamers zijn gewoon meer dan goed. Netjes, schoon, nieuw, comfortabel. Beneden kan je prima zitten, gratis koffie en thee. Ook erg comfortabel. Als het lekker weer is, is er buiten ook nog een zitje. D'Hollehoeve heeft een keukentje dat ook ter beschikking staat, met daarin een ijskast gevuld met de lekkerste Belgische biertjes, waar je jezelf tegen kostprijs van mag bedienen.
De eigenaren zijn erg vriendelijk en serveren in de ochtend een perfect ontbijt, waarbij je je eitje precies zo krijgt als je hem wilt hebben.
Als wij hier in de buurt nog een keer een bed nodig hebben komen wij zeker terug!!!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 augustus 2016

Heel goed ontvangen, goed bed en lekker ontbijt.

Een zalige gemeenschappelijke huiskamer in het B&B-gedeelte waar je tot rust kan komen voor het slapengaan.
keukentje aanwezig voor avondhongertjes

Aanrader effenaf! en rustig gelegen...

Beoordeeld op 25 juli 2016

zeer gastvrije mensen; uitstekende service en goed ontbijt; we mochten gewoon de fiets van de eigenaren lenen; niet te moeilijk doen, zet maar gewoon weer achter het huis neer. Geen pin mogelijkheid; maar dat doet niets af aan bovenstaand.

Beoordeeld op 16 juli 2016 via mobiele applicatie

We verbleven één nacht in D'hollehoeve voor een feestje in de buurt. De ontvangst was hartelijk. De gemeenschappelijke living/ontbijtruimte is smaakvol ingericht, en er is de mogelijkheid om op elk moment zelf koffie/thee te zetten (inbegrepen) of een streekbier/frisdrank te nuttigen (schappelijke prijs).
De kamer waar wij verbleven is niet groot, maar ruim voldoende voor een kort verblijf. De badkamer met inloopdouche voldoet aan alle noden.
Na een goeie nachtrust werden we vergast op een uitgebreid ontbijt met verschillende streek- en zelfgemaakte producten. Eitjes (met spek) worden met de glimlach vers gemaakt.
De uitbaters zijn steeds ter beschikking, maar hebben niet de neiging continu aanwezig te zijn. Voor ons zeker een pluspunt!
Prijs/kwaliteit is zeker in evenwicht.
Een aanrader en absoluut z'n hoge score waard....