“Leuk familieidee”

Brochetto
Geclassificeerd als nr. 8 van 39 Restaurants in Heist-op-den-Berg
Keukens: Belgisch
6 september 2017 beoordeeld

leuke formule Brunch met eerst uitgebreid ontbijt en dan na de middag een lunch.Je moet zelf een beetje koken op een kookplaat in het midden van de tafel.Leuk dat kinderen zo bc hun eigen pannekoekjes kunnen bakken in een minipannetje. Er is wel een dampkap maar af en toe wordt het wel een beetje te warm rond de tafel.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig samen grillen in groep. Dit kan je in restaurant Brochetto doen. Je kiest een formule met vaste prijs en dan kan je zo veel eten als je wil. Keuze tss 2 soepen. En dan een uitgebreide keuze tss koude groenten en groenten, vis en vlees om te grillen. Dit doe je gezellig samen aan tafel. Ook koude en warme sauzen en aardappelgerechten, kroketten,... zijn voldoende aanwezig. Voor drank en super heerlijke dessertjes betaal je extra. Een aanrader.

4 juli 2017 beoordeeld

We hadden ons verheugd op een leuk verjaardagsetentje. We zaten op het terras en bij aanvang van ons eten kreeg het personeel de grill niet aangestoken. Na herhaaldelijk proberen van verschillende personeelsleden lukte het nog steeds niet en werden we gedepanneerd met een vuurtje dat werkte op een klein flesje propaangas. Dit viel echter na 10 minuten al uit en kregen we de uitleg van 'dit zal waarschijnlijk geen vol meer geweest zijn'. Dus weeral maar wachten tot de grillplaat terug heet was! Bij het afrekenen vroegen ze hoe het geweest was. We hebben eerlijk geantwoord dat we het spijtig vonden door de boven genoemde problemen. En als antwoord kregen we dat het uiteindelijk toch opgelost was. Misschien een kleine tegemoetkoming was hier wel op zijn plaats geweest, of toch minstens een sorry!!!

6 april 2017 beoordeeld

Aangename en gezellige sfeer, heel grote keuze aan vlees, vis, groenten, fruit, bijgerechten etc ..... kortom zo veel dat je niet van alles hebt kunnen proeven en je dus nog eens moet terugkomen ....

14 februari 2017 beoordeeld

Leuke formule van een ouderwetse gourmetavond. Er is veel keus in verschillende soorten vlees, vis en groenten. Is ook geschikt voor vegetatiërs

Reizigers die Brochetto bekeken, bekeken ook

Heist-op-den-Berg, Antwerpen

In Brochetto geweest? Deel je ervaringen!