“Slecht gedepanneerd”

Brochetto
Geclassificeerd als nr. 8 van 39 Restaurants in Heist-op-den-Berg
Keukens: Belgisch
4 juli 2017 beoordeeld

We hadden ons verheugd op een leuk verjaardagsetentje. We zaten op het terras en bij aanvang van ons eten kreeg het personeel de grill niet aangestoken. Na herhaaldelijk proberen van verschillende personeelsleden lukte het nog steeds niet en werden we gedepanneerd met een vuurtje dat werkte op een klein flesje propaangas. Dit viel echter na 10 minuten al uit en kregen we de uitleg van 'dit zal waarschijnlijk geen vol meer geweest zijn'. Dus weeral maar wachten tot de grillplaat terug heet was! Bij het afrekenen vroegen ze hoe het geweest was. We hebben eerlijk geantwoord dat we het spijtig vonden door de boven genoemde problemen. En als antwoord kregen we dat het uiteindelijk toch opgelost was. Misschien een kleine tegemoetkoming was hier wel op zijn plaats geweest, of toch minstens een sorry!!!

6 april 2017 beoordeeld

Aangename en gezellige sfeer, heel grote keuze aan vlees, vis, groenten, fruit, bijgerechten etc ..... kortom zo veel dat je niet van alles hebt kunnen proeven en je dus nog eens moet terugkomen ....

14 februari 2017 beoordeeld

Leuke formule van een ouderwetse gourmetavond. Er is veel keus in verschillende soorten vlees, vis en groenten. Is ook geschikt voor vegetatiërs

14 februari 2017 beoordeeld

vriendelijk en hulpvaardig personeel - méér dan voldoende keuze - alles erg lekker - je mag zo dikwijls gaan bijhalen (self-service) als je wil.

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie uitgebreid lekker gaan grillen was de bedoeling.
Ik kreeg samen met opa een LeCreuset tepanyakki pan. Dit stemde mij reeds vrolijk en zag het heerlijke vlees al sudderen voor mijn ogen.
Echter, de service op zondag avond wordt blijkbaar anders geïnterpreteerd dan de rest van het weekend.
De eerste brokjes vlees kwamen zwart gebladerd van de pan, het smaakverschil tussen de diverse stukjes vlees was onbestaande, de aardappelgerechten waren koud of half gaar.
Slechte beurt deze keer. Dat men om kwart voor acht de tafel kwam afruimen liet ook weinig respect voor betalende gasten blijken.

Reizigers die Brochetto bekeken, bekeken ook

Heist-op-den-Berg, Antwerpen

In Brochetto geweest? Deel je ervaringen!